اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس از ساری گزارش می‌دهد

پلیس خواب را بر سوداگران مرگ در نوبنیاد آشفته کرد

حضور گسترده پلیس در منطقه نوبنیاد خواب سوداگران مرگ در مرکز استان مازندران را آشفته‌ کرد.

پلیس خواب را بر سوداگران مرگ در نوبنیاد آشفته کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، منطقه نوبنیاد ساری حدفاصل شهرستان قائمشهر و ساری و در همسایگی شهرستان ساری قرار دارد.

حضور افراد پرخطر در این منطقه به صورت عادی امکان‌پذیر بود و هرگونه مواد مخدر در این منطقه رد و بدل می‌شد و بسیاری از افراد متخلف برای هر گونه بی‌ بند و باری در این منطقه حضور می‌یافتند.

نوبنیاد مکان امن برای سوداگران

فعالیت خلاف‌کاران و سوداگران در این منطقه از شهر ساری به حدی جدی بود که بسیاری از خانواده‌های آبرومند زمین‌ و خانه مسکونی ‌را که در این منطقه داشتند با قیمت بسیار ارزانی فروختند و برخی از خانواده‌ها نیز واحدهای مسکونی خویش را رها کردند و از این منطقه کوچ کردند.

با کوچ افراد آبرومند اندک عوامل بازدارنده از این منطقه برچیده شد و با رفتن هر فرد آبرومند از این منطقه عرصه برای جولان افراد خلاف‌کار بیشتر شد تا جایی که این منطقه با وجود قرارگرفتن در همسا‌یگی شهر ساری محل امنی برای سوداگران شده بود و به باور بسیاری از خلافکاران حضور پلیس هم برای‌شان تهدید به حساب نمی‌آمد.

حضور پلیس و آشفتگی خواب سوداگران در نوبنیاد

اما امروز مسعود جعفر نسب در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ساری از تصمیم جدی پلیس برای پاک‌سازی منطقه آلوده نوبنیاد خبر داد و گفت: نیروهای امنیتی در منطقه آلوده ساری تا پاک‌سازی کامل این منطقه حضور دارند.

وی در پاسخ به این سئوال خبرنگار فارس که با مقامات مرکز استان برای ارائه خدمات اجتماعی هماهنگ شده است یا خیر بیان داشت: تا قبل از حضور پلیس منطقه ناامن بود و امکان ارائه خدمات اجتماعی در منطقه وجود نداشت ولی در حال حاضر نیاز است خدمات اجتماعی در این منطقه بیشتر شود.

جعفری نسب ادامه داد: ایجاد سالن ورزشی، رسیدگی به وضعیت مدرسه این منطقه، تامین آب شرب سالم و نیز ساماندهی جاده که در محل وجود دارد از دغدغه‌هایی است که مردم منطقه مطرح می‌کنند.

دهیار روستای نوبنیاد نیز با اشاره به امنیتی مناسبی که در منطقه نوبنیاد با حضور پلیس ایجاد شد، بیان داشت: نوبنیاد ساری در طی این سال‌ها چند شبی است که رنگ آرامش به خود گرفت.

وی به استقرار مرکز دی آی سی در این منطقه اشاره کرد و گفت: وجود دی آی سی باعث می‌شد که خلاف‌کاران زیادی در این منطقه حضور پیدا کنند و از ساعت 12 شب به بعد آرامش و آسایش در این منطقه حاکم نبود.

علی اصغری با اعلام رضایت از امنیت ایجاد شده در این منطقه بیان داشت: تردد افراد غیربومی خلاف‌کار عرصه را بر ساکنان این منطقه تنگ کرده بود.

منصور آهنگری عضو شورای روستای نوبنیاد نیز در جمع خبرنگار فارس از عدم خدمات‌دهی مطلوب و مناسب مسئولان به این منطقه گلایه داشت.

وی ادامه داد: آب شربی که مصرف می‌کنیم بوی گازوئیل می‌دهد و بارها این مسئله را به مسئولان آب و فاضلاب روستایی اعلام کردیم.

آهنگری بیکاری را معضل جدی افراد بومی این منطقه اعلام کرد و گفت: با وجود داشتن مهارت برخی از جوانان به خاطر سکونت‌شان در این منطقه کسی حاضر نیست ما را مشغول فعالیت کند.

انتهای پیام/86004/ج30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول