اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهم‌ترین چالش و دغدغه آموزش و پرورش اعلام شد

قطعی حامل‌های انرژی مدارس توسط ادارات خدمات‌رسان شهرستان بناب

مدیر آموزش و پرورش بناب از قطعی حامل‌های انرژی مدارس توسط ادارات خدمات‌رسان شهرستان به عنوان بزرگ‌ترین دغدغه مسئولان و مدیران آموزش و پرورش بناب در آستانه بازگشایی مدارس نام برد.

قطعی حامل‌های انرژی مدارس توسط ادارات خدمات‌رسان شهرستان بناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، یعقوب جلیل‌آذری فرماندار شهرستان بناب بعدازظهر امروز در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان بناب که به مناسبت بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها تشکیل یافته بود، اظهار کرد: از ابتدای سال تحصیلی امسال 22 هزار دانش‌آموز بنابی در مقاطع مختلف تحصیلی در کلاس‌های درس حاضر خواهند شد.

وی از قطعی حامل‌های انرژی مدارس توسط ادارات خدمات‌رسان شهرستان به عنوان بزرگ‌ترین دغدغه مسئولان و مدیران آموزش و پرورش بناب در آستانه بازگشایی مدارس نام برد و افزود: به دلیل بدهی‌هایی که از سال 90 تاکنون به علت کمبود بودجه دولت به ادارات برق، گاز و آب داریم، این ادارات اعلام کرده‌اند که انشعابات مدارس را قطع خواهند کرد.

مدیر آموزش و پرورش بناب تصریح کرد: کمیته تجهیز و تعمیر مدارس در مدارس شهری و روستایی به شدت مشغول فعالیت هستند و تمام مدارس منطقه از اول مهر ماه آماده پذیرایی از دانش‌آموزان هستند.

رانندگان برای سرویس مدارس باید مجوز داشته باشند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بناب نیز در این نشست اعلام کرد: از ابتدای مهر ماه امسال فقط به رانندگان سرویس‌هایی اجازه تردد در خیابان را می‌دهیم که گواهینامه و مجوزهای لازم را اخذ کرده باشند.

شهریار فرهنگ‌دلیر افزود: تشکیل کلاس‌های آگاه‌سازی و توجیه رانندگان سرویس دانش‌آموزان و والدین در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها ضروری است.

انتهای پیام/60004/ق20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول