اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه ذوب و فلزات بهار:

باشگاه ذوب و فلزات خانه امید فوتبالیست‌های بهاری است

مدیرعامل و مالک باشگاه ذوب و فلزات بهار گفت: در طول 22 سال تیم‌داری و فعالیت در فوتبال به عشق جوانان بهار کار کردم و عاشقانه باز هم کنار فوتبال خواهم ماند.

باشگاه ذوب و فلزات خانه امید فوتبالیست‌های بهاری است

محمد زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان اظهار داشت: از سال 1370 به خواست برخی از دوستان و علاقه شخصی در شهرستان بهار شروع به تیم‌داری در رشته فوتبال کردم.

وی افزود: از ابتدا با توجه به اینکه اسم کارخانه ذوب و فلزات ولیعصر (عج) بوده، همیشه توکل خدا و توسل به امام زمان (عج) داشته و عاشقانه برای اینکه کاری برای جوانان شهرستان بهار داشته باشم، وارد عرصه فوتبال شدم.

مدیرعامل باشگاه ذوب و فلزات بهار در ادامه با بیان اینکه ادعا دارم شاید یکی از تنها تیم‌های خصوصی در استان همدان هستیم که در طول 22 سال متوالی برای ورزش هزینه کردیم، خاطرنشان کرد: در طول این 22 سال از مسئولان دولتی نه انتظار هزینه و کمک داشتم و فقط برای اینکه بتوانیم یک روز از شهرستان بهار یک تیم خوب روانه مسابقه کشوری کنیم، با کمک دوستان تلاش زیادی کردیم.

به گفته وی تیم‌های زیادی مثل پرسپولیس همدان، احسان سپید نهاوند، استقلال همدان به صورت خصوصی در فوتبال همدان فعالیت داشته‌اند اما منحل شدند و دیگر اسمی از آنها نیست، اما لطف خدا بوده تا الان در عرصه فوتبال همدان و ایران اسمی از بهار در میان است.

زارعی با اشاره به شروع فعالیت باشگاهش در عرصه تیم‌داری در رشته فوتبال ابراز داشت: در ابتدای فعالیت در رده دسته دوم شهرستان بهار حضور پیدا کردیم و تیم آماتوری داشتیم که بعد از چند سال موفق به صعود به لیگ دو استان شد.

وی افزود: در سال 80 موفق شدیم به لیگ یک استان صعود کنیم و در همان سال با قهرمانی در جام حذفی استان به عنوان نماینده همدان در جام حذفی کشور حضور پیدا کردیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب و فلزات بهار با بیان اینکه در همان سال درخشش خوبی در جام حذفی داشتیم، ابراز داشت: در جام حذفی با شکست ملوان بندر انزلی در مسابقه رفت و برگشت در دور بعد تنها با یک گل برابر تیم تراکتورسازی تبریز مغلوب و حذف شدیم.

وی گفت: در سال 83 برای نخستین‌بار با قهرمانی در لیگ یک استان راهی مسابقات دسته سوم باشگاه‌های کشور شدیم، اما به دلیل فشردگی مسابقات دوباره به لیگ استان سقوط کردیم.

زارعی با اشاره به اینکه در رشته فوتسال هم سرمایه‌گذاری خوبی داشته است، ادامه داد: در سال 86 با توجه به استعدادهایی که در شهرستان در رشته فوتسال وجود داشت یک تیم تشکیل دادیم و با قهرمانی در لیگ استان به عنوان نماینده همدان در لیگ دسته سوم فوتسال کشور حضور داشتیم.

وی اضافه کرد: در سال 89 مجدداً با قهرمانی در جام حذفی استان نماینده همدان در جام حذفی حضور داشتیم که در دورهای اولیه حذف شدیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب و فلزات بهار با بیان اینکه در سال 90 در لیگ دسته سوم برای دومین بار حضور داشتیم، یادآور شد: در سال 90 تا دور دوم لیگ دوم صعود کردیم اما مشکلات مالی باعث شد تا بازیکنان در سه بازی متوالی بازی نکنند و تیم از جدول مسابقات کنار گذاشته شد.

وی افزود: سال گذشته درگیر مسائل کمیته انضباطی بودیم و سرانجام با تلاش‌هایی که انجام شد کمیته انضباطی به نتیجه رسید باشگاه هیچ تقصیری در اتفاقات نداشته و رأی به بازگشت تیم ذوب و فلزات بهار به مسابقات لیگ دسته سوم داد.

زارعی با اشاره به اینکه تیم را امسال برای حضور در لیگ استان آماده می‌کردیم و رأی کمیته انضباطی ما را غافلگیر کرده است، گفت: بیشتر بازیکنان اصلی را به فکر اینکه در لیگ استان باید بازی کنیم از دست دادیم و با عجله و تمرینات بسیار کم تیم را برای حضور  در لیگ سه آماده کردیم.

وی تصریح کرد: با علی ضمیری‌کامل به عنوان سرمربی برای بستن تیم شروع کردیم و سعی شد تا بیشتر از بازیکنان بومی شهرستان بهار برای امسال استفاده کنیم تا انشاالله بتوانیم با باقی ماندن در لیگ دسته سه برای سال آینده زودتر تیم شایسته‌‌ای را آماده کنیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب و فلزات بهار در پاسخ سئوالی مبنی بر اینکه امسال برای حضور در لیگ دسته سوم چقدر هزینه در نظر گرفته شده است، اذعان داشت: برای حضور در مرحله نخست لیگ دسته سه و توافقی که مرحله به مرحله با کادر فنی و بازیکنان کردیم 100 میلیون تومان در نظر گرفتیم که امیدواریم بتوانیم نماینده شایسته‌ای برای فوتبال همدان باشیم.

انتهای پیام/89020/ب40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول