اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس

قشمی‌ها میزبان نویسنده کتاب «پایی که جا ماند» می‌شوند

فرمانده ناحیه سپاه قشم از دیدار نویسنده و روایت‌گر هشت سال دفاع مقدس معروف به نویسنده کتاب «پایی که جا ماند» به مناسبت هفته دفاع مقدس از این جزیره خبر داد.

قشمی‌ها میزبان نویسنده کتاب «پایی که جا ماند» می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حمید ماندگاری در نشستی در رابطه با هفته دفاع مقدس با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از خود شهادت نیست چرا که روحیه شهادت از پیشروی دشمن جلوگیری می‌کند.

وی ادامه داد: هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب برای آگاهی و اطلاع‌رسانی به جوانان و نوجوانانی است که هشت سال دفاع مقدس را ندیده‌اند و تبیین ارزش‌های آن دوران حربه‌ای در مقابل ترفندهای دشمنان و موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طلبی است.

فرمانده ناحیه سپاه  قشم از برنامه‌های غبارروبی گلزار مطهر شهدا، حضور نویسنده کتاب «پایی که جا ماند» روایتگر هشت سال دفاع مقدس، مشاوره، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، تجلیل از بسیجیان، برگزاری یادواره‌های شهدا، نواختن زنگ دفاع مقدس در مدارس به عنوان بخشی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در قشم یاد کرد.

وی افزود: هدف روند و برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس پیام آور رشادت دلاوری شهیدان است که توانستند نظام جمهوری اسلامی ایران را حفظ کنند.

فرمانده سپاه قشم با تأکید بر اینکه دشمنان برای حذف اسلام تلاش زیادی انجام داده گفت: جنگ تحمیلی که بر ایران تحمیل شد، تمام قدرت‌های جهانی اعم از کشورهای بلوک شرک و غرب با استفاده از ابزارهای  بین المللی از طریق سازمان ملل و شورای امنیت درصدد بودند که این مکتب جدید (اسلام) که مغایرت داشت با مکاتب بزرگ جهانی، را با حمایت از صدام از پا درآورند.

وی اذعان داشت: پذیرش مکتب اسلامی برای کشورهای غرب بسیار سخت و دشوار بود.

فرمانده سپاه ناحیه قشم با اشاره به پیشرفت‌های فرهنگ ایرانی اسلامی افزود: در حال حاضر چالش عمده کشورهای غربی تمدن و فرهنگ اسلامی است.

ماندگاری در پایان یادآور شد: هدف دشمن جلوگیری از توسعه و پیشروی اسلام است و مردم مدبر و بصیر جمهوری اسلامی ایران باید جنگ نرم دشمن را باطل کنند.

انتهای پیام/88001/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول