اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهربابک:

بسیاری از معضلات اجتماعی ناشی از بدحجابی ‌است‌

امام جمعه شهربابک گفت: بسیاری از آسیب‌ها و معضلات اجتماعی نشأت گرفته از بدحجابی‌ها و بی‌عفتی‌ها است.

بسیاری از معضلات اجتماعی ناشی از بدحجابی ‌است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، حجت‌الاسلام حسن منتظری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهربابک با اشاره به آیات قرآن کریم اظهار داشت: خداوند متعال از دوستی و علاقه به انسان‌های شرور و ناپاک بر‌حذر می‌دارد و می‌فرماید «هیچ نوع ولایتی را از آنان نپذیرید».

وی حضور رئیس جمهور‌ در اجلاس عمومی سازمان ملل را مثبت خواند و گفت: دفاع از حق صلح‌آمیز انرژی هسته‌ای و غیر‌قانونی دانستن و ناکارآمدی تحریم‌ها از مهم‌ترین مباحث مطرح شده توسط رئیس جمهور کشورمان در این اجلاس بود.

منتظری با تأکید بر موضوع حجاب و عفاف عنوان کرد: امروز دنیا به این نتیجه رسیده است که بسیاری از آسیب‌ها و معضلات اجتماعی نشأت گرفته از بدحجابی‌ها و بی‌عفتی‌ها است.

خطیب جمعه شهربابک نمایش قدرت بازدارندگی دفاع نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را مورد تجلیل قرار داد و عنوان کرد: اگر چه قدرت اصلی ملت ایران عنایت‌های الهی و حضور مردم مؤمن و شهادت‌طلب است، اما نمایش قدرت دفعی ایران لرزه بر اندام دشمنان می‌اندازد.

وی با تأکید بر کمک به ناشنوایان و همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی و گرامی داشتن روز سالمندان ابراز داشت: مکتب اسلام اهتمام و توجه‌ به نیازمندان را وظیفه می‌داند و کسی که به این امور اهتمام نورزد از دایره مسلمانی خارج است.

وی با اشاره به هفتم مهر‌ماه روز آتش‌نشان‌ از زحمات آنان تقدیر کرد و گفت: تاریخ نورانی کشور ما همیشه شاهد فداکاری‌های مردان غیوری بوده که آتش‌نشانان نیز جزو این مردان غیور هستند.

انتهای پیام/80023/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول