اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

گزارش یکساله بودجه آمریکا به ‌دلیل تعطیلی دولت فدرال به تعویق افتاد

وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد که به واسطه تعطیلی دولت، انتشار گزارش یکساله بودجه را تا زمان بازگشایی مجدد دولت به تعویق می‌اندازد.

گزارش یکساله بودجه آمریکا به ‌دلیل تعطیلی دولت فدرال به تعویق افتاد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال، وزارت خزانه‌داری آمریکا روز جمعه اعلام کرد که انتشار گزارش یکساله بودجه را در حالیکه دولت فدرال تعطیل است، به تعویق می‌اندازد و در میان بحث درباره بودجه و درآمد، رقم کسری بودجه نامعلوم می‌ماند.

گزارش بعدی که قرار است 10 اکتبر (18 مهرماه) منتشر شود، قرار است مربوط به آمار و ارقام ماه سپتامبر و همچنین تمامی سال مالی 2013 باشد که این سال مالی از اول اکتبر تا 30 سپتامبر است.

وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد که انتشار گزارش‌ روزانه خود که  شامل پول نقد و میزان بدهی و دیگر داده‌ها می‌شود را در حین تعطیلی دولت فدرال ادامه می‌دهد.

این وزارتخانه آمریکا با اینحال ادامه داد: تمامی عملکردهای دیگر تا زمان رفع مسئله تعطیلی دولت به تعویق خواهد افتاد که شامل گزارش پایان ماه سپتامبر و پردازش آن توسط سازمانها و همچنین پردازش پایان سال مالی، انتشار گزارش ماهانه وزارت خزانه‌داری، آماده سازی گزارش مالی آمریکا، فعالیت‌های ممیزی و دیگر فعالیت‌های مربوط به ابتکار سامانه پردازش می‌شود.

بر اساس این گزارش، دفتر بودجه کنگره کسری بودجه کل سال را 642 میلیارد دلار تخمین زده است که یکسال قبل از آن این کسری بودجه 1.1 تریلیون دلار بود.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول