اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قزوین میزبان مرحله نهایی مسابقات بسکتبال نوجوانان کشور شد

به درخواست هیئت بسکتبال استان قزوین و با موافقت فدراسیون بسکتبال، قزوین به عنوان میزبان مرحله نهایی مسابقات بسکتبال نوجوانان کشورمان انتخاب شد.

قزوین میزبان مرحله نهایی مسابقات بسکتبال نوجوانان کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، به درخواست هیئت بسکتبال استان قزوین و با موافقت فدراسیون بسکتبال، قزوین به عنوان میزبان مرحله نهایی مسابقات بسکتبال نوجوانان کشورمان انتخاب شد.

این رقابت‌ها از هجدهم مهرماه سال جاری به مدت دو روز در سالن شهید بابایی قزوین برگزار می‌شود.

تیم‌های قزوین، تهران، فارس و اصفهان چهار تیم حاضر در مرحله نهایی این مسابقات هستند که برای رسیدن به کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها با یکدیگر رقابت می‌کنند.

اما در ارتباط با همین مسئله مهدی نوروزی دبیر هیئت بسکتبال استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین گفت: تیم‌های قزوین، تهران، اصفهان و فارس چهار تیم حاضر در مرحله نیمه پایانی این دوره از مسابقات را تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه تیم‌های قزوین و تهران از گروه «الف» این مسابقات توانستند جواز حضور در مرحله نهایی این رقابت‌ها را به دست آورند، افزود: تیم‌های فارس و اصفهان نیز از گروه دوم مرحله مقدماتی موفق شدند به جمع چهار تیم پایانی این مسابقات راه پیدا کنند.

نوروزی تصریح کرد: میزبانی رقابت‌های مرحله نهایی بسکتبال نوجوانان کشور در قزوین نشان می‌دهد که هیئت بسکتبال استان توانسته است به خوبی اعتماد فدراسیون بسکتبال کشورمان را به خود جلب کند.

وی میزبانی مسابقات بسکتبال نوجوانان کشور در قزوین را برای رشد و پیشرفت هر چه بیشتر این رشته ورزشی مهم و ارزشمند عنوان کرد و گفت: به طور حتم بسکتبالیست‌های استان با نشان دادن توانایی‌های خود اثبات می‌کنند که در این سال‌ها پله‌های ترقی را به خوبی پشت سر گذاشته‌اند.

نوروزی یادآور شد: پیش از این قزوین میزبانی مرحله نهایی مسابقات قهرمانی بسکتبال نونهالان کشور را بر عهده گرفته بود و در آن دوره از رقابت‌ها نونهالان بسکتبالیست استان با شایستگی توانستند سکوی قهرمانی را از آن خود کنند.

انتهای پیام/77004/ز30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول