اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد بیجار:

بیجاری‌ها 20 میلیون تومان به جشن عاطفه‌ها کمک کردند

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) بیجار از جمع‌آوری بیش از 20 میلیون تومانی کمک‌های نقدی و غیرنقدی در جشن عاطفه‌ها خبر داد.

بیجاری‌ها 20 میلیون تومان به جشن عاطفه‌ها کمک کردند

مجید خدابخشی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیجار حضور مردم نوع‌دوست بیجار در جشن عاطفه‌ها را بسیار چشمگیر و قابل ستایش عنوان کرد.

وی از جشن عاطفه‌ها با عنوان جشن انفاق یاد کرد و افزود: ترویج فرهنگ حسنه انفاق و کمک به همنوع موجب براندازی فقر در جامعه می‌شود.

خدابخشی با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها فرصتی برای انفاق و آموزش و یادگیری انفاق به دانش‌آموزان و کودکان بی‌بضاعت است گفت: اگر در جامعه انفاق نباشد وجود انسان‌ها با عاطفه معنایی ندارد.

وی اظهار کرد: اکنون به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و کمک‌های مردم عزیز تمامی دانش‌آموزان بی‌بضاعت نیز می‌توانند در سایه این نظام به امر تحصیل بپردازند.

این مسئول جشن عاطفه‌ها را فرصتی برای اشاعه فرهنگ نوع‌دوستی در جامعه عنوان کرد.

سرپرست کمیته امداد بیجار یادآور شد: 100 پایگاه برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به دانش‌آموزان محروم و نیازمند در بیجار دایر بود که از این میان 80 پایگاه ثابت و 2 پایگاه سیار بودند.

خدابخشی در پایان بیان کرد: مردم خیر بیجاری در جشن عاطفه حماسه نوعی دوستی را خلق کردند و امید است همواره از طریق کمک‌های نقدی و غیرنقدی یاری‌رسان کمیته امداد برای تأمین نیازهای مردم و دانش‌آموزان بی‌بضاعت باشند.

سرپرست کمیته امداد بیجار همچنین از اهدای 52 فقره جهیزیه نقدی و غیرنقدی به ارزش 30 میلیون و 600 هزار تومان به زوجین زیرپوشش خبر داد.

وی اظهار کرد: هر ساله به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) به زوجین زیرپوشش کمیته امداد هدایایی نقدی و غیرنقدی در قالب جهیزیه اهدا می‌شود.

وی با بیان اینکه از این تعداد 27 فقره جهیزیه به دختران زیرپوشش با مبلغی به ارزش 27 میلیون و 600 هزار تومان اختصاص داشته است.

خدابخشی در پایان تصریح کرد: 25 فقره دیگر هدیه ازدواج نیز به پسران زیرپوشش به ارزش 5 میلیون تومان اهدا شده است.

انتهای پیام/79015/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول