اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناصری مسئول کمیته توانبخشی هیئت پزشکی استان قم شد

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان قم در حکمی صالح ناصری را به عنوان مسئول کمیته توانبخشی هیئت پزشکی ورزشی قم منصوب کرد.

ناصری مسئول کمیته توانبخشی هیئت پزشکی استان قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد گلفشان بعد از انتصاب صالح ناصری به عنوان مسئول کمیته توانبخشی این هیئت، تصریح کرد: امیدواریم مسئولان هیئت‌ها و اماکن ورزشی استان بیشتر از گذشته نسبت به اهمیت بیمه ورزشی حساس و پیگیر باشند و اجازه فعالیت افرادی را که بیمه ورزشی ندارند، به اماکن و فضاهای ورزشی و مسابقات استانی ندهند.

وی با تاکید بر اینکه ورود به هر سالن و فضای ورزشی و همچنین رقابت‌های رشته‌های مختلف بدون داشتن ‌کارت بیمه‌ ممنوع‌ است، اضافه کرد: برخی افراد بدون توجه به بیمه وارد فضاهای ورزشی می‌شوند و این مهم در صورت بروز هر گونه آسیب برای آنها ممکن است عواقب جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان قم بیان داشت: از تمام مسئولان سالن‌ها و اماکن ورزشی و همچنین هیئت‌های ورزشی می‌خواهیم که نسبت به اهمیت بیمه ورزشی ورزشکاران خود توجهی جدی‌تر داشته باشند، زیرا مسئولیت هر گونه آسیب احتمالی در صورت نداشتن بیمه بر عهده آنها قرار دارد.

وی یاد آور شد: از سوی دیگر شاهد هستیم که بسیاری از آسیب‌دیدگان ورزشی بعد از وقوع حادثه یا آسیب ورزشی برای دریافت کارت بیمه مراجعه می‌کنند که به صورت طبیعی کار از کار گذشته است و در این شرایط صدور کارت بیمه امکان‌پذیر نیست.

گلفشان اذعان کرد: بیمه ورزشی برای ورزشکاران قم برای مدت یک‌سال خدمات بسیاری را به جامعه ورزش ارائه می‌دهد و امیدوارم مربیان و مدیران تیم‌ها و باشگاه‌ها و همچنین مسئولان هیئت‌های ورزشی نسبت به اهمیت این موضوع ورزشکاران خود را در جریان قرار بدهند.

وی خاطرنشان کرد: ورود ورزشکاران به هر مسابقه ورزشی بدون داشتن کارت بیمه، ممنوع و خلاف مقررات مسابقات ورزشی است و در صورتی که ورزشکاران بدون بیمه ورزشی در مسابقه‌ای شرکت کنند، اتفاقات احتمالی ناشی از آسیب‌های ورزشی بر عهده خود ورزشکار و متولیان آن رویداد ورزشی است و هیئت پزشکی ورزشی نیز مسئولیتی در این خصوص ندارد.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان قم بیان داشت: در دفتر هیئت پزشکی ورزشی که در مجموعه ورزشی تختی مستقر است، صدور کارت بیمه ورزشی در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود و ورزشکاران تنها با ارائه کارت بیمه می‌توانند از بهترین امکانات و خدمات درمانی استفاده کنند.

وی اظهار داشت: مرکز توانبخشی هیئت پزشکی ورزشی استان قم با نام صبا در میدان میثم منطقه سالاریه قم جنب باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم قرار دارد و آماده پذیرایی از عموم ورزشکاران و قهرمانان افتخار آفرین ورزش قم است.

انتهای پیام/78002/خ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول