اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پروژه مارون و جره جهادنصر خوزستان خبر داد

اشتغال 20 هزار رامشیری با احیای 500 هزار هکتار از دشت‌های خوزستان

مدیر پروژه مارون و جره جهاد نصر خوزستان از اشتغالزایی برای 20 هزار نفر با اجرای طرح احیای 500 هزار هکتار از دشت‌های خوزستان در رامشیر خبر داد.

اشتغال 20 هزار رامشیری با احیای 500 هزار هکتار از دشت‌های خوزستان

منصور فرهادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: با اجرای طرح احیای 500 هزار هکتار از دشت‌های خوزستان 20 هزار نفر در رامشیر مشغول به کار می‌شوند.

وی افزود: جهاد نصر در حال اجرای احیای 500 هزار هکتار از دشت‌های خوزستان است که با اجرای آن 22 هزار هکتار اراضی رامشیر زه کشی و آبیاری‌اش انجام می‌شود.

مدیر پروژه مارون و جره جهادنصر با بیان اینکه در احیای 500 هزار هکتار از دشت‌های خوزستان از سال 1391 آغاز شده، خاطرنشان کرد: قرار است که اجرای این طرح 46 ماهه در رامشیر به پایان برسد.

وی در ادامه به مشکلات اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: با وجود این مشکل، وقفه آن چنانی در اجرای احیای 500 هزار هکتار از دشت‌های خوزستان به وجود نیامده است، زیرا مجریان طرح با سرمایه خود کار را انجام می‌دهند و زیاد از جدول زمان‌بندی فاصله نداریم.

مدیر پروژه مارون و جره جهادنصر تصریح کرد: اگر در ادامه مسیر اجرای احیای 500 هزار هکتار از دشت‌های خوزستان نقدینگی صورت گیرد، پروژه رامشیر به موقع انجام خواهد شد.

وی با بیان این مطلب که طرح احیای 500 هزار هکتار از دشت‌های خوزستان از سوی جهاد نصر استان‌های آذربایجان شرقی، تهران، فارس و کرمانشاه در رامشیر در حال انجام است، افزود: پس از انجام طرح، یک سال نیز بهره‌برداری دارد که اگر مشکلی پیش آمد توسط پیمانکاران برطرف شود.

انتهای پیام/72001/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول