اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رمز شریف یا زهرا (س)

خواهران پایور سپاه استان اصفهان فاتح قله رخ شدند

قله 2900 متری رخ از قلل مرتفع رشته کوه‌های زاگرس شاهد حضور حدود 70 نفر از خواهران کوهنورد پایور شاغل استان اصفهان بود.

خواهران پایور سپاه استان اصفهان فاتح قله رخ شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، صعود به قله 2900 متری ‌رخ از قلل مرتفع رشته کوه‌های زاگرس با حضور  پایوران خواهر نواحی امام صادق (ع)، امام رضا (ع)،  امام علی (ع)،  چادگان، شاهین شهر و میمه، تیران و کرون، مبارکه، لنجان، برخوار، نطنز، دهاقان، سمیرم، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، فریدن، خوانسار و به میزبانی ناحیه لنجان برگزار شد.

در مراسم پذیرش و افتتاحیه کوهنوردان در شهرستان لنجان که با حضور قاسمی مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب‌الزمان (عج)، مدیریت باشگاه و قهرمانی مقاومت بسیج آقای ایزدی و مسئولان ورزش بسیج و شهرستان برگزار شد، ضمن توجیه برنامه و اقدامات لازم قبل و در حین صعود به فلسفه کوهنوردی در اسلام که همان ایجاد روحیه نشاط ، شادابی، صبر و استقامت و افزایش توانمندی‌های جسمی و روحی است اشاره و بر حضور در برنامه‌های ورزشی سپاه بخصوص ورزش سه روز در هفته تاکید کرد.

این صعود پس از نماز صبح با حرکت به سوی قله رخ و با حضور بیش از 70 نفر از پایوران خواهر شاغل استان با رمز شریف  یا زهرا (س) برگزار شد.

انتهای پیام/63020/ی10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول