اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانش‎آموزی سپاه نینوا گلستان:

اتوبوس‎های راهیان نور از استانداردهای بالایی برخوردارند

مسئول بسیج دانش‎آموزی سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه اتوبوس‎های راهیان نور از طریق تیم فنی بازدید شده‌اند، گفت: اتوبوس‌هایی که برای کاروان راهیان نور در نظر گرفته شده از استانداردهای بالایی برخوردارند.

اتوبوس‎های راهیان نور از استانداردهای بالایی برخوردارند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد فراهی ظهر امروز در حاشیه مراسم بدرقه کاروان‎های راهیان نور دانش‎آموزی شهرستان گرگان در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: اردوگاه کاروان راهیان نور در سنندج آمادگی برای اسکان دانش‌آموزان را دارد و هیچ نگرانی سلامت آنها را تهدید نمی‎کند.

وی با بیان اینکه هشت اتوبوس مسئولیت اعزام دانش‎آموزان را به مناطق عملیاتی بر عهده دارند، تصریح کرد: نخستین اعزام کاروان راهیان نور دانش‎آموزان پسر در طی چهار روز انجام خواهد گرفت.

اثرات راهیان نور بسیار موثر بوده است

مسئول بسیج دانش‎آموزی سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه اثرات راهیان نور بسیار موثر بوده است، یادآور شد: در اردوهای راهیان نور دانش‎آموزان نسبت به برنامه‎های دینی، اعتقادی و تشریک مساعی آشنا می‎شوند و راویان دفاع مقدس آن دوران را در ذهن دانش‎آموزان تداعی می‎کنند.

فراهی با بیان اینکه دوره‎های مختلف اردوها رضایتمندی خانواده‎ها را در پی داشته است، خاطرنشان کرد: دانش‎آموزان در این سفر معنوی نسبت به حفظ حجاب، خواندن نماز اول وقت، رعایت حقوق دیگران و آثار بسیار مثبت دیگری اهتمام می‎کنند.

وی با تصریح اینکه سال گذشته خاطرات زائران این سرزمین در کتاب خاک مقدس انتشار یافت، افزود: دلنوشته‎های دانش‎آموزان نیز در این سفر چند روزه جمع‎آوری و به صورت کتاب منتشر می‌شود.

مسئول بسیج دانش‎آموزی سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: در تمامی اتوبوس‎ها به جز راننده و کمک راننده هفت نفر به عنوان عوامل اجرایی اعم از روحانی، راوی، مربی مدرسه و فردی که مسئولیت اقدامات امنیتی را بر عهده گرفته وجود دارند.

فراهی، سطح کیفی برنامه‎های این دوره را نسبت به اردوهای قبل در جایگاهی بالاتر عنوان کرد و بیان داشت: هدف ما افزایش کمیت نیست بلکه به دنبال این هستیم تا دانش‎آموزان با فرهنگ دفاع مقدس ارتباط بیشتری برقرار کنند.

انتهای پیام/83001/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول