اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش گرگان:

راهیان نور بسترساز تعالی دانش‎آموزان است

رئیس آموزش و پرورش شهرستان گرگان از راهیان نور به عنوان یک رویداد بزرگ فرهنگی یاد کرد و گفت: راهیان نور بسترساز تعالی دانش‌آموزان در همه عرصه‎ها است.

راهیان نور بسترساز تعالی دانش‎آموزان است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدهادی حسینی ظهر امروز در حاشیه مراسم بدرقه کاروان‎های راهیان نور دانش‎آموزی شهرستان گرگان در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار داشت: راهیان نور در راستای مقاومت ملت ایران است و آموزش و پرورش برای اینکه نسل جوان با فرهنگ ارزش‎ها، ایثار و شهادت به طور مستقیم آشنا شود این اقدام فاخر فرهنگی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور دانش‎آموزی با تعامل سپاه نینوا استان تدارک دیده شده است، تصریح کرد: استقبال دانش‌آموزان از اردوهای راهیان نور بسیار خوب بوده است و والدین آنها نیز با عشق و علاقه آنها را عازم این سرزمین کرده‎اند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان گرگان ادامه داد: اردوهای راهیان نور در دوره‎های پیشین فقط در فروردین‎ماه و ایام نوروز انجام می‎گرفت و شرایط برای تمامی علاقمندان فراهم نبود اما از امسال تعداد اعزام‎ها افزایش یافته و در نخستین کاروان تعداد 250 دانش‌آموز پسر را برای نخستین بار راهی مناطق عملیاتی می‌کنیم.

حسینی ایجاد روحیه مقاومت، شهامت، شجاعت، فداکاری و ایجاد شور حسینی دانش‎آموزان را از مهم‌ترین دستاوردهای کاروان راهیان نور عنوان کرد و بیان داشت: تلاش دشمن در توقف این حرکت ارزشی کارساز نبوده است چراکه شمار زائران به مناطق عملیاتی افزایش می‎یابد.

وی ادامه داد: حرکت نظام اسلامی در مسیر اهداف بلند انقلاب، امام راحل و شهدا به رهبری هوشمندانه مقام عظمای ولایت است و حرکت متعالی این نظام با سرعت در حال پیش‎روی است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان گرگان اظهار داشت: یکی از رویکردهای آموزش و پرورش در سند تحول بنیادین، فرهنگ ازخودگذشتگی و مقابله با دشمن است که دانش‎آموزان در این اردوها درس‎های بزرگ فرهنگی و اعتقادی را به خوبی می‎آموزند.

انتهای پیام/83001/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول