اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی

موزه مجازی پارک ملی بمو راه‌اندازی می‌شود

موزه مجازی پارک ملی بموی شیراز به زودی برای استفاده عموم بر روی پورتال اداره کل حفاظت محیط زیست فارس قابل مشاهده می‌شود.

موزه مجازی پارک ملی بمو راه‌اندازی می‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست فارس، راه‌اندازی موزه مجازی پارک ملی بمو در راستای آموزش، تنویر افکار عمومی و ارتقای سطح آگاهی‌ها و همچنین آشنا کردن عموم مردم با ظرفیت‌های تنوع زیستی این استان، از ابتدای سال 1392 در برنامه سالانه اداره کل قرار گرفت.

این طرح از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شد و با تکمیل اطلاعات تخصصی در تیر ماه امسال به صورت عملیاتی شروع به کار کرد و هم‌اکنون آخرین بازبینی‌ها بر روی آن صورت گرفته است.

نخستین نسخه آزمایشی این موزه مجازی از این هفته بر روی پورتال اداره کل حفاظت محیط زیست فارس به آدرس:  http://fars.doe.ir.ir/portal/home  برای استفاده عموم در اقصی نقاط دنیا قابل مشاهده است.

این موزه مجازی ضمن نمایش فضای اصلی موزه حیات وحش پارک ملی بمو و کاهش هزینه بازدیدکنندگان، شرایطی را برای علاقمندان فراهم می‌کند تا به‌راحتی و در هر زمان علاوه بر بازدید از موزه از اطلاعات تکمیلی راهنمای مجازی موزه نیز برخوردار شوند.

در موزه مجازی پارک ملی بمو از طریق استفاده از راهنما و کلیک بر روی پنجره معرفی هر یک از گونه‌ها، بازدیدکنندگان می‌توانند اطلاعاتی مانند نام فارسی، نام علمی، ریخت‌شناسی، زیستگاه و پراکنش آن‌ گونه در استان را مشاهده کنند.

موزه مجازی بمو با کیفیتی بالا فضای واقعی موزه پارک ملی بمو را به نمایش می‌گذارد و اطلاعات تکمیلی، این نرم‌افزار آموزشی تفریحی را در نوع خود به یکی از بهترین کارهای صورت گرفته در این راستا تبدیل کرده است.

انتهای پیام/2448/ج/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول