اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان:

رویکرد راهیان نور ترویج ارزش‎ها در جامعه است

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان از مهمترین رویکردهای راهیان نور را ترویج، تعمیم و عمق‎بخشی ارزش‎ها در جامعه عنوان کرد.

رویکرد راهیان نور ترویج ارزش‎ها در جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عیسی پایین‎محلی ‌بعد از ظهر امروز در جلسه ساماندهی اعزام اردوهای راهیان نور دانش‌آموزان گلستان به مناطق عملیاتی اظهار داشت: دانش‌آموزانی که امروز به مناطق عملیاتی اعزام شدند جنگ را درک نکردند بلکه فقط از فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت شنیده‎اند، راهیان نور لمس واقعیت‎ها از لسان راویان دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه دانش‎آموزان در اردوهای راهیان نور درس معرفت می‎آموزند، تصریح کرد: اگر دوره‎های مختلف اعزام دانش‎آموزی را با یکدیگر مقایسه کنیم درمی‎یابیم که هر سال از نظر کیفی و کمی در رتبه‎ای بالاتر قرار می‎گیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه حرکت ارزشمند اردوهای راهیان نور حرکت تعاملی آموزش و پرورش و سپاه است، یادآور شد: شرایط خوبی برای اعزام دانش‎آموزان فراهم شده تا شاهد اثرگذاری این رخداد فرهنگی باشیم.

راهیان نور ابزاری فرهنگی برای مقابله با نقشه‎های دشمن است

پایین‎محلی یکی از مهمترین دستاوردهای راهیان نور را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برشمرد و بیان داشت: این فرهنگ کمک می‎کند تا جوانان و نوجوانان در مواقع خطر که ارزش‎ها مورد هجمه دشمن قرار می‎گیرند به شایستگی به دفاع برخیزند.

وی حفظ و صیانت از ارزش‎های دینی را یک اولویت مهم خواند و گفت: فرهنگ منحط غرب نباید در جامعه اسلامی رسوخ پیدا کند که راهیان نور ابزاری فرهنگی برای مقابله با نقشه‎های دشمن است.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان افزود: دشمن در جایی که وحدت، حضور یکپارچه مردم و اطاعت از رهبری است درصدد دشمنی برمی‎آید اما هوشیاری و بصیرت مردم و جوانان بارها فتنه‌ها را نقش بر آب کرده است.

پایین‎محلی با بیان اینکه دفاع از سنگر فرهنگی باید جدی گرفته شود، اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا جلوی مسائل ضدفرهنگی سد و منویات مقام معظم رهبری در جامعه اسلامی جاری و ساری شود.

انتهای پیام/83001/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول