اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لحظاتی پیش

پیکر 2 شهید گمنام وارد شهرستان زابل شد

لحظاتی پیش پیکر دو شهید گمنام عرصه دفاع مقدس وارد زابل شده و در فرودگاه این شهرستان مورد استقبال مردم ولایتمدار سیستان قرار گرفتند.

پیکر 2 شهید گمنام وارد شهرستان زابل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، لحظاتی پیش پیکر دو شهید گمنام دفاع مقدس، با پرواز مستقیم از تهران به زابل منتقل شد و مورد استقبال مردم شهید پرور و ولایتمدار زابل قرار گرفت.

پس از برگزاری مراسم استقبال در فرودگاه زابل، پیکر این دو شهید به مرکز آموزشی ولی عصر  نیروی انتظامی این شهرستان منتقل می‌شود.

قرار است امشب نیز مراسم وداع با شهدا در مسجد مرحوم شریفی شهرستان زابل  با همکاری هئیت‎های مذهبی شهرستان زابل برگزار شود.

صبح روز 23 مهرماه جاری ویژه برنامه‎ای توسط سپاه ناحیه زابل و مراسم دعای زیارت عاشورا برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا برگزار خواهد شد.

پس از برنامه فوق، پیکر شهدا به دانشگاه زابل انتقال یافته و مورد استقبال مردم منطقه، مسئولان و دانشجویان دانشگاه زابل قرار گرفته با شکوه گسترده تشییع و در آرامگاه ابدی خود آرام می‌گیرند.

برگزاری دعای عرفه و شام غریبان از دیگر برنامه‎های مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گمنام در زابل خواهد بود.

.انتهای پیام/75004/ن20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول