اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان قائمشهر خبر داد

انجام نخستین تمرین نساجی در استادیوم شهید وطنی

رئیس اداره ورزش وجوانان قائمشهر در مورد آخرین وضعیت استادیوم شهید وطنی گفت: نخستین تمرین نساجی در استادیوم شهید وطنی قائمشهر انجام می‌شود.

انجام نخستین تمرین نساجی در استادیوم شهید وطنی

فرشید قدیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: قائمشهر شهر پهلوانان و نام‌آوران بزرگی است که توانستند برای شهر و کشور افتخارآفرینی کنند.

وی با بیان اینکه به قائمشهر نه تنها قطب ورزش استان است بلکه قطب ورزش کشور نیز محسوب می‌شود، تصریح کرد: قائمشهر به تنهایی به اندازه 15 استان برای کشورمان مدال المپیک، جهانی و آسیایی کسب می‌کند و شهری در کشور پیدا نمی‌شود که ظرفیت ورزش قائمشهر را داشته باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قائمشهر در مورد آمدنش به قائمشهر اذعان داشت: با همین نگاه به قائمشهر آمدم و برنامه‌محوری را دستور کار خود قرار می‌دهیم.

قدیمی در پاسخ به این سئوال که از 57 هیئت ورزشی چند هیئت فعال در قائمشهر داشته‌ایم، گفت: بیش از 40 هیئت ورزشی که بیشتر فعال هستند در این شهر مشغول به کار است.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان قائمشهر در مورد آخرین وضعیت باشگاه نساجی مازندران اظهار داشت: جلسه‌ایی را با حضور مسئولان شهری و استانی، هفته قبل در اداره‌کل ورزش و جوانان برگزار کردیم که به علت عدم حضور مالک باشگاه به شنبه هفته آینده موکول شد.

وی در مورد وضعیت استادیوم شهید وطنی عنوان کرد: این پروژه بزرگ رو به اتمام است و کار پخش سیلیس به اتمام رسیده و پخش گرانول آغاز شده که نخستین تمرین نساجی هفته‌ آینده در این استادیوم برگزار می‌شود.

قدیمی در مورد هفته تربیت‌بدنی که از فردا آغاز می‌شود، بیان کرد: همایش پیاده‌روی، همایش موتورها و خودروهای کلاسیک، مسابقات رزمی فول‌کنتاکت، مسابقات ژیمناستیک، صعود گروه‌های کوهنوردی به قلل مرتفع استان و دیدار با خانوده معظم شهدا در دستور کار است.

انتهای پیام/86017/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول