اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مجله فارس پلاس

امیر ارجمند؛ از نامه‌نگاری به احمدشهید تا حمایت از روحانی

فعال سیاسی که در نامه‌ای به احمد شهید گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور ایران انتخابات یازدهم ریاست جمهوری را فاقد حداقل‌های انتخاباتی معرفی کرده بود،حالا از دولتی که به زعم وی وجاهت قانونی ندارد آزادی سران فتنه را مطالبه می‌کند.

امیر ارجمند؛ از نامه‌نگاری به احمدشهید تا حمایت از روحانی

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل از دانا، اردشیر امیر ارجمند یکی از فراریان فتنه سال 88 که عنوان مشاور میرحسین را در آن طرف مرزها به دوش می کشد و بر همین اساس است که در رسانه های رادیکال جریان موسوم به جنبش سبز به دفاع تمام قد از میرحسین موسوی و مهدی کروبی می پردازد، درتازه ترین صحبت هایش مجددا بر آزادی میرحسین موسوی و کروبی، تاکید ورزیده است.

وی که پس از خروج از کشور دغدغه ای جز رفع حصر میرحسین و مهدی کروبی ظاهرا ندارد و در این مدت چشم بر دیگر مشکلات و معضلات جامعه بسته است در تازه ترین اظهار نظری که در یکی از رسانه های ضد انقلاب انجام داده با اشاره به تغییر نکردن اوضاع میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی بعد از سخنان پورمحمدی که اعلام کرده است تعیین تکلیف سران فتنه 88 به شورای امنیت ملی در دولت جدید سپرده شده است، با تکرار موضع گیری های گذشته حصر این فتنه گران را غیرقانونی دانسته است و با اشاره بر تعیین تکلیف که به زعم وی باید به آزادی بیانجامد برای نظام چشم اندازی خوب متصور شده است که میتواند با رفع حصر به امنیت و همگرایی بیشتر بیانجامد.

این در حالی است که وی سعی در القا این موضوع دارد که حسن روحانی و دولت وی قول به آزادی میرحسین و مهدی کروبی داده است در حالیکه در جریان رقابت های ریاست جمهوری از سمت ستاد حسن روحانی و شخص رئیس جمهور چنین وعده ای هیچگاه مطرح نشده است و زمزمه این آزادی از زبان طرفداران جنبش سبز و برخی اصلاح طلبان رادیکال مطرح شد که با امید بستن به حسن روحانی سعی داشته و دارند به آرزوی دیرینه خود برسند.

 بنا بر این گزارش، اردشیر امیر ارجمند که تا قبل از این در صدد تحریم انتخابات برآمده بود در نامه ای به احمد شهید گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور ایران نوشته بود که در تاریخ 6 خردادماه 92 برخی سایتها و رسانه های معاند به انتشارش پرداختند و در آن انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری را فاقد حداقل های انتخاباتی رقابتی می دانست و حالا وی از دولتی که به زعم وی وجاهت قانونی ندارد آزادی سران فتنه ای که 8 ماه امنیت ملی کشور را با خطر مواجه کرده بودند  مطالبه می کند.

 

امیرارجمند که خود فراری و یکی از متهمین فتنه سال 88 بشمار می رود با خروج از کشور و در امنیتی که دولت انگلستان قاعدتا برای دشمنان هر نظام مردم سالاری در دنیا فراهم می آورد ! و کشور ما نیز مستثنی نیست به نشر اکاذیب می پردازد و به فعالیت های رادیکال در برابر نظام جمهوری اسلامی مشغول است.

وی در پناه امنیتی که دولت انگلستان برایش رقم زده در سالروز 25 بهمن ماه سال 90 در فراخوان شورای هماهنگی موسوم به راه سبز امید برای برگزاری اعتراض خیابانی، خطر کردن را جزئی از مبارزه سیاسی دانست.

 

این ادعا در حالی مطرح شده که وی و نه هیچکدام از اپوزیسیون خارج از کشور حاضر به پرداختن کمترین هزینه در راه آرمانهای بر آمده از سناریوی دشمنان نظام و انقلاب نیستند و با پروپاگاندا و تلاشهای رسانه ای درصدد تهییج و تشویق اذهان عمومی اند.

لازم به ذکر است این فرد بعد از استقرار دولت یازدهم بر کرسی ریاست جمهوری و بدست گرفتن امور اجرایی با حمایت از دولت روحانی خواستار حمایت همه از این دولت برای پیشبرد اهدافی همچون صلح اجتماعی شده است !

 

بنا بر این گزارش،ادعای برآشفته بودن اوضاع کشور از دید اردشیر امیر ارجمند در حالی مطرح می شود که رفتار، گفتار وی و همفکران سیاسی اش، در اردوکشی های خیابانی و رفتارهای نابه هنجار افراطیون و آشوب طلبان فتنه 88 تاثیرگذار بوده است  و دروغگویی و غبارآلود کردن فضا توسط این افراد برای عموم جامعه محرز شده است.

  اتخاذ مواضعی که بر هیچ پایه و اساسی استوار نیست و هر روز بنا به میل باطنی و دستوراتی که از جریانهای معاند و برخی سازمان های اطلاعاتی به آنها دیکته می شود  فعالیتی نخ نما شده است که بیشتر به اثبات اتهاماتی که به آن متهم است کمک می نماید.

بازگشت به صفحه نخست گروه فضای مجازی

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول