اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بابل:

سخنان اشراقی انحرافی و مایه تاسف است

امام جمعه بابل با انتقاد از سخنان نعیمه اشراقی گفت: سخنان اشراقی مطالب انحرافی و مایه تاسف و شرم‌ساری است.

سخنان اشراقی انحرافی و مایه تاسف است

حجت‌الاسلام حسن روحانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل با بیان اینکه سخنان اشراقی مطالب انحرافی است، اظهار داشت: شنیدن سخنانی این چنین از فردی که منتسب به روحانیت و بیت شریف امام راحل بوده مایه تاسف و شرم‌ساری است.

وی افزود: کسی که منتسب به روحانیت و بیت امام (ره) است باید درصدد تحکیم عقاید دینی و تحکیم حریم دین، حفظ حیا و عفاف و حجاب باشد اما آنچه که از نوه امام شنیده شده است چیزی جز شکستن حریم عفاف و دین در جامعه نیست.

روحانی بیان داشت: سخنان اشراقی علاوه بر توهین و جسارت به خانواده معظم شهدا خلاف آن امری است که امام بزرگوار به عنوان پدر امت اسلامی مکرر در سخنرانی‌ها بر تکریم و عظمت خانواده‌های شهدا تاکید کرده است.

وی بیان داشت: این سخنان قلوب کسانی که خالصانه در هشت سال دوران دفاع مقدس در جبهه جنگ همسر و فرزندان خود را تقدیم کردند به درد آورده و ثمره‌ای جز دل شکستگی خانواده شهدا به همراه نداشته است.

امام جمعه بابل تصریح کرد: شایسته است این دسته افراد به تکلیف و مسئولیت شرعی خود از آن جهت که منتسب به بیت امام و روحانیت هستند عمل کنند تا خدای ناکرده وصله ناجوری برای این بزرگواران نباشند.

انتهای پیام/86009/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول