اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه خبر داد

ورود 13 واحد خبازی غیرفعال به چرخه فعالیت در کهگیلویه

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه گفت: 13 واحد خبازی غیرفعال در سطح شهرستان وارد چرخه فعالیت شده و 36 کارگر در این واحدها بکار گرفته شده است.

ورود 13 واحد خبازی غیرفعال به چرخه فعالیت در کهگیلویه

سید باقر افشین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه، اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 4200 واحد صنفی مورد بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قرار گرفته است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه با بیان اینکه 443 پرونده متخلف به تعزیرات حکومتی جهت صدور حکم ارسال شده است افزود: تخلفات صورت گرفته در حوزه گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم اعلام موجودی و نداشتن پروانه کسب بوده است.

افشین از کشف و ارسال 13 پرونده قاچاق کالا به تعزیرات حکومتی در شهریور ماه خبر داد و تصریح کرد: این پرونده‌ها مربوط به انواع کالای خواروبار، دخانیات، لوازم خانگی و مواد آرایشی است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه، انواع سیگار را از بیشترین کالای مکشوفه قاچاق برشمرد.

افشین ارزش ریالی پرونده‌های قاچاق کالا را بالغ بر 385 میلیون ریال برآورد کرد.

این مسئول همکاری نیروی انتظامی در جلوگیری از خروج گندم بدون مجوز از سطح شهرستان را خوب ارزیابی کرد و گفت: از ابتدای سال تاکنون 102 تن گندم توسط بازرسان صنعت، معدن و تجارت ضبط و به سیلوهای گچساران و یاسوج ارسال شد.

افشین در مورد پرونده‌های آرد ضبط شده نیز ابراز داشت: آرد ضبط شده با همکاری اتحادیه با قیمت مصوب در شبکه توزیع شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر آرد به میزان کافی در شهرستان وجود دارد اذعان داشت: آرد سبوس‌دار بر اساس نوع پختی که خبازی‌ها دارند توزیع می‌شود.

به گفته افشین 13 واحد خبازی غیر فعال در قلعه‌رئیسی و جاورده از توابع بخش چاروسا و شهرهای دهدشت و سوق طی این مدت وارد چرخه فعالیت شده و با آغاز بکار این واحدهای خبازی زمینه اشتغال 36 نفر فراهم شد.

افشین هم‌چنین فعالیت سه واحد خبازی خانگی در پخت نان سنتی و محلی را متذکر شد و گفت: اختصاص آرد به خانواده‌های متقاضی پخت نان محلی منوط به اضافه بودن سهمیه آرد واحدهای خبازی است.

انتتهای پیام/82016/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول