اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

پولادگر برای ثبت‌نام هنوز فرصت دارد

ذوالقدری: فقط دو نفر در انتخابات فدراسیون تکواندو ثبت‌نام کرده‌اند

دبیر فدراسیون تکواندو گفت: تا به این لحظه تنها نادر خدامرادی و فرامرز دلدار خیرآبادی در انتخابات فدراسیون تکواندو ثبت‌نام کرده‌اند.

ذوالقدری: فقط دو نفر در انتخابات فدراسیون تکواندو ثبت‌نام کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس، ثبت‌نام انتخابات ریاست فدراسیون تکواندو از 27 مهر آغاز و تا چهارشنبه هشتم آبان‌ماه ادامه خواهد داشت. البته تا به این لحظه تنها نادر خدامرادی و فرامرز دلدار خیرآبادی برای شرکت در این انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند.

روز گذشته در لفافه خبری مبنی بر اینکه هادی ساعی نیز در انتخابات فدراسیون تکواندو ثبت‌نام کرده نیز در بین خبرنگاران دهان به دهان چرخید، اما هادی ساعی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس مدعی شد که هنوز در انتخابات فدراسیون تکواندو ثبت‌نام نکرده و احتمال دارد طی روزهای آینده این ثبت‌نام صورت بگیرد.

امروز(دوشنبه) خبر ثبت نام هادی ساعی در انتخابات فدراسیون تکواندو در رسانه‌ها منتشر شد، اما وی هنوز ثبت نام نکرده است.

غلامحسن‌ ذوالقدری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: هر کسی که مدعی کسب صندلی ریاست فدراسیون تکواندو است تا هشتم آبان ماه فرصت دارد تا در این انتخابات ثبت نام کند. تا به این لحظه تنها نادر خدامرادی و  فرامرز دلدار خیرآبادی ثبت نام کرده‌اند.

دبیر فدراسیون تکواندو در پاسخ به این سؤال که آیا هادی ساعی نیز در این انتخابات ثبت نام کرده، یا خیر گفت: تا به این لحظه هیچ مدارکی مبنی بر ثبت نام هادی ساعی در انتخابات فدراسیون به دبیر خانه ستاد انتخابات ارائه نشده است. 

وی در پاسخ به این سؤال که گویا روز گذشته جلسه‌ای در فدراسیون برای انتخاب سرمربی تیم ملی تشکیل شده است و آیا این موضوع صحت دارد یا خیر گفت: به هیچ عنوان روز گذشته جلسه‌ای در فدراسیون برگزار نشده است. تصمیم داریم طی روزهای آینده جلسه‌ای را برگزار کنیم تا از بین مربیانی که در حال حاضر وجود دارند یک نفر را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کنیم.

ذوالقدر در پاسخ به این سؤال که آیا پولادگر رئیس فدراسیون در این انتخابات ثبت نام کرده است یا خیر گفت: پولادگر هنوز در انتخابات فدراسیون تکواندو ثبت نام نکرده و تا روز هشتم آبان‌ماه هنوز فرصت باقی مانده است.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول