اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال البدر کنگ:

تیم فوتبال «البدر» جزو چهار تیم مدعی صعود است

سرمربی تیم فوتبال البدر کنگ با بیان اینکه تیمش در این فصل باخت‌هایی را نیز داشته است، گفت: این تیم جزو چهار تیم مدعی صعود به لیگ برتر فوتبال است.

تیم فوتبال «البدر» جزو چهار تیم مدعی صعود است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون حردانی امشب در نشست مطبوعاتی بعد از بازی تیمش با آلومینیوم هرمزگان که با نتیجه دو بر یک به سود تیم فوتبال البدر کنگ به پایان رسید، اظهار داشت: بعد از شکست مقابل تیم نفت مسجد سلیمان تمام برنامه‌ریزی و تلاشمان را برای بهتر ظاهر شدن در مقابل آلومینیوم هرمزگان به کار گرفتیم.

وی با بیان اینکه شاگردانش آنچه که از آنها خواسته بود را در زمین تا حدود زیادی پیاده کردند، اضافه کرد: بازی خوبی بود و ما با شناخت بالا از تیم آلومینیوم و سیستم فنی این تیم پای به میدان گذاشتیم.

سرمربی تیم فوتبال البدر کنگ اضافه کرد: بازی را براساس سیستم بازی آلومینیوم پیش بردیم و انصافاً حقمان هم برد بود که به هدف خود نیز رسیدیم.

حردانی با اشاره به تجربیات چندین ساله آلومینیوم هرمزگان در لیگ دسته اول و لیگ برتر فوتبال ایران، تأکید کرد: آلومینیوم در هر شرایطی مهم و مطرح است و نمی‌‌توان گفت که این تیم، تیم کوچک و معمولی است و بازی کردن در مقابل این تیم سخت است.

سرمربی تیم فوتبال البدر کنگ افزود: یکی از دلائل حضور نسبتاً خوب ما در لیگ دسته اول فوتبال و بازی امروز دور کردن حواشی از تیم است.

حردانی با بیان اینکه کسب این پیروزی تأثیر قابل توجهی در روحیه تیم و باشگاه دارد، اظهار امیدواری کرد که تیم فوتبال البدر کنگ حال که به رده سوم جدول رسیده‌ است، بتواند این نوع حضور خود را تا پایان فصل حفظ کند.

وی با بیان اینکه تیمش در این بازی، بازی خوبی را ارائه داد، اذعان داشت: از همین الان برای بازی آینده و کسب هر سه امتیاز آن بازی نیز برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام می‌دهیم.

سرمربی تیم فوتبال البدر کنگ یادآور شد: هرچند تیم در این فصل شکست‌هایی نیز داشته است، اما همواره این تیم از دو سه مدعی رده بالای جدول بوده است، چراکه سطح کیفی و روند بازی‌های این تیم از تناسب و ثبات خوبی برخوردار بوده است.

به گزارش فارس؛ تیم فوتبال البدر کنگ طی این فصل که برای نخستین بار پای به لیگ دسته اول فوتبال کشور گذاشته است و تا قبل از این بازی نیز موفق به کسب دو برد و هفت امتیاز و کسب رده ششم جدول گروه «ب» این مسابقات شده، امروز موفق شد با پیروزی دو بر یک مقابل حریف صاحب نام خود که فصل قبل در لیگ برتر یعنی آلومینیوم هرمزگان بازی می‌کرد، به رختکن برود.

این نتیجه هرچند آلومینیوم را در رده نهم جدول نگه داشت، اما البدر کنگ را با 10 امتیاز و با چهار امتیاز کمتر از تیم ایران‌جوان بوشهر که در صدر جدول قرار دارد به رده سوم رساند، این در حالی است که تیم نفت و گاز گچساران نیز با شکست نفت مسجد سلیمان 12 امتیازی شد و در رده دوم جدول قرار گرفت.

گل‌‌های دربی هرمزگان را جعفر بذری در دقیقه 18 برای آلومینیوم و عیثی آل‌کثیر و نبی ساکی به ترتیب در دقایق 44 و 70 برای البدر کنگ به ثمر رساندند.

انتهای  پیام/88001/ذ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول