اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

شهرداری‌های مازندران با مشکل مالی مواجه هستند/ احداث نماد شهدا در شهرها

معاون عمرانی استاندار مازندران از وجود مشکلی مالی برای شهرداری‌های استان مازندران خبر داد.

شهرداری‌های مازندران با مشکل مالی مواجه هستند/ احداث نماد شهدا در شهرها

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدعیسی هاشمی حیدری امشب در جلسه هماهنگی برگزاری کنگره 10 هزار و 400 شهید استان مازندران اظهار داشت: لشگر 25 کربلای مازندران در خط مقدم عملیات موثری انجام داد و همه ما به نوعی مدیون خون شهدا هستیم.

وی تصریح کرد: مسئولیت کمیته بنا و یادمان برعهده اینجانب است و باید تلاش کنیم که نمادهای در دست اجرا را در طول برگزاری این کنگره آماده کنیم.

معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به برنامه در دست اجرای ساخت پارک موزه دفاع مقدس مازندران گفت: احداث پارک موزه دفاع مقدس مازندران نیاز به بودجه کلانی دارد که تامین اعتبار آن از توان دولت خارج است و باید از مردم در این امر کمک گرفت.

وی با اعلام اینکه برای اجرای کارهای عمرانی نیاز به تامین اعتبار است، گفت: برای احداث یادمان شهدا در برخی شهرهای مازندران نیاز به تامین اعتبار داریم.

هاشمی در ادامه از احداث نماد شهدا در شهرهای بابل، آمل، قائمشهر، تنکابن و بهشهر خبر داد و گفت: در تلاش هستیم که تا زمان برگزاری کنگره المان‌های مربوط به شهدای شاخص هر شهر در میادین اصلی شهر نصب شود.

این مسئول در ادامه به پیشرفت فیزیکی 50 درصدی المان شهید سجودی در شهرستان بابل اشاره کرد و گفت: برای یادمان شهید هاشمی‌نژاد با وجود قول مساعد مسئولان شهری اقدامی مناسبی انجام نشد.

وی در ادامه با اعلام اینکه شهرداری‌های مازندارن در سال گذشته با مشکلات اعتباری مواجه بودند، گفت: در سال 91 و 92 مشکلات بیشتری گریبانگیر شهرداری‌های استان مازندران است.

هاشمی در پایان گفت: باید تلاش می‌کردیم که پارک موزه دفاع مقدس را تا زمان برگزاری کنگره آماده کنیم که به دلیل مسائل مالی در حال حاضر این امر امکان‌پذیر نیست.

انتهای پیام/86004/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول