اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

آشتی‌کنان ملی‌پوشان المپیکی وزنه‌برداری در ورزش از «نگاه دو»

پولاد سرد با صحبت‌های بهداد و رضازاده گرم شد/ سر تراشیده رکورد جهان می‌دهد برباد!

با آشتی‌کنان بهداد سلیمی و رضازاده امیدواری برای حل مشکلات در وزنه‌برداری ایران افزایش یافت.

پولاد سرد با صحبت‌های بهداد و رضازاده گرم شد/ سر تراشیده رکورد جهان می‌دهد برباد!

به گزارش خبرنگار فارس، حسین رضازاده،رئیس فدراسیون وزنه‌برداری به همراه بهداد سلیمی، نواب نصیر شلال، کیانوش رستمی و سعید محمد پور از ملی پوشان وزنه برداری با حضور در برنامه ورزش از نگاه دو در خصوص اختلافات خود با کوروش باقری سخن گفتند.

در این برنامه ابتدا در خصوص تاریخ وزنه برداری ایران طی سال‌های اخیر صحبت و صحنه هایی پخش شد.

کیانوش رستمی ملی پوش کرمانشاهی تیم ملی وزنه برداری در ابتدای صحبت های خود از فدراسیون انتقاد کرد.وی خطاب به رضازاده گفت: چرا من نباید در مسابقات جهانی حاضر می شدم؟ متاسفانه کوروش باقری از من خواست تا موهای سر را بتراشم! این در حالی اتفاق افتاد که 12 روز به مسابقات مانده بود. مثلا در تمرینات به من ویتامین نمی دادند و می گفتند بی انضباطی کردم.من موهای سرم را دوست داشتم و وقتی کچل شدم سه روز نخوابیدم.

وی تاکید کرد: من اگر حرفی زدم و اعتراضی کردم به خاطر منافع شخصی نبود.من با مربیان زیادی کار کردم ولی این رفتارها را تا به حال ندیده بودم. ما در این یک سال به حال خود رها شدیم و هیچ‌کس نمی دانست که ما مصدومیت های خود را چگونه درمان می کنیم.

سعید محمدپور دیگر ملی پوش وزنه برداری نیز گفت: متاسفانه باقری با رسانه ای کردن گله هایش از ما باعث ناراحتی شد. او می توانست این موضوع را درون خانواده حل کند. بحث سخت گیری و نظم و انضباط را قبول دارم اما ما در اردو سخت گیری نمی دیدیم. ما احترام می خواستیم اما شخصیت بچه ها خُرد شد.

وی در خصوص اینکه چرا در دو سال ابتدایی این صحبت ها مطرح نشد گفت: آن زمان تازه ملی پوش شده بودم و قدرت بیان این مسائل را نداشتم. البته این که ما به باقری رای ندادیم  می خواستیم به او ثابت کنیم که رفتار محمد بنا با شاگردانش چگونه است. او از این اتفاق ناراحت بود ولی ما هم مخصوصا به بنا رای دادیم!

همچنین نواب نصیر شلال، یکی دیگر از وزنه‌برداران المپیکی ایران در لندن بود که در این برنامه تلویزیونی گفت:اولین ناراحتی من این است که چرا بعد از بازی های المپیک من به اردو دعوت نشدم؟اگر باقری با من مشکل داشت چرا محمد پور دعوت نشد؟ بعد از المپیک هیچ ارتباطی با باقری حتی به صورت تلفنی نداشتم. با او صحبت کردم و حالا هم می گویم بی انضباطی نکرده بودم که دعوت نشدم. آنقدر شهامت دارم که اگر بی انضباطی کنم آن را مطرح کنم.

وی در خصوص اینکه مسابقات جهانی را دید یا خیر گفت: بازی ها را دیدم ولی سوم امسال با سومی فرانسه اصلا قابل قیاس نبود.اگر بودم حتی با اختلاف 5 یا 6 کیلو روی سکو می رفتم.

بهداد سلیمی نیز در ادامه این برنامه حضور پیدا کرد. وی در ابتدا گفت:من حرف هایم را زدم، اشکهایم را هم مردم دیدند.من به عشق مردم و رهبرم همه جوره هستم ولی تصمیم نهایی را رضازاده بگیرد. من می خواهم رضازاده حق ضایع شده ما را برگرداند.رضازاده بزرگ ما است و الگوی من بوده و شاید اختلافات نظری هم بود اما اختلافات با شخص وی نبود.

وی تاکید کرد:این یک سال خیلی به ما سخت گذشت و خیلی ضرر کردیم اما من همه چیز را می پذیرم.به شرطی که رضازاده همه چیز را حل کند.

حسین رضازاده رئیس فدراسیون وزنه برداری نیز گفت:من در مقاطع مختلف با باقری و ملی پوشان حرف زدم ولی باد این حق را بدهید که مربی من خوب نتیجه گرفته است. ما از ملی پوشان دعوت کردیم اما خودشان نیامدند. اگر می آمدند می شد مشکلات را حل کرد.

وی افزود: در زمان محمد عباسی در حضور وزیر ورزش صحبت کردیم و قرار شد همه حرف ها آنجا زده شود اما در روز 19 خرداد که از همه دعوت کردیم نیامدند.حتی با پیشکسوتان صحبت کردم ولی آنها یکدیگر را قبول نداشتند.

وی در خصوص ناراحتی سلیمی از عدم حضورش در ازبکستان گفت: سلیمی حق دارد چون من هم اگر جای او بودم دوست داشتم در مراسم باشم. ما کپی پاسپورت بچه ها را خواستیم تا در روابط بین الملل فدراسیون داشته باشیم ضمن آنکه ازبکستان سخت ویزا می دهد و آن زمان به تعطیلات نوروز خوردیم و به مسئولان مراسم هم گفتیم که سلیمی به دلیل مشکلات خانوادگی مدارکش کمی ناقص است. مجموع این اتفاقات باعث شد بهداد نتواند به ازبکستان بیاید.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم که منجر به آشتی وزنه برداران با تیم ملی شد مقرر گردید که طی چند روز آتی جلسه ای با حضور تمامی مسئولان فدراسیون، کادر فنی و وزنه برداران در محل این فدراسیون برگزار شود.

یوسفی مجری برنامه نیز ابراز امیدوارمی که تیم ملی با کادرفنی جدید و با مدیریت رضازاده و همه المپیکی‌ها روزهای درخشان دیگری را در مسابقات آسیایی و المپیک به نام ایران رقم بزنند و باعث شادی دل میلیون ها ایرانی‌ها شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول