اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فنی باشگاه فولاد ماهان:

ماهان به دلیل نقص مدرک در هفته نخست مسابقه نمی‌دهد

معاون فنی باشگاه فولاد ماهان گفت: فدراسیون بسکتبال اعلام کرده که به دلیل نقص مدرک در هفته نخست لیگ برتر بسکتبال مسابقه نداریم، اما شرکت تیم ما در این رقابت‌ها قطعی است.

ماهان به دلیل نقص مدرک در هفته نخست مسابقه نمی‌دهد

سید جلال زهرایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: باشگاه ماهان به طور حتم در لیگ برتر بسکتبال حضور پیدا می‌کند، زیرا اگر چنین تصمیمی را نداشتیم، ورودیه لیگ پرداخت نمی‌شد و در این شرایط انصراف معنایی ندارد.

وی با اشاره به مسابقه نداشتن تیم ماهان در هفته نخست لیگ برتر بسکتبال ادامه داد: فدراسیون بسکتبال طی نامه‌نگاری با باشگاه ماهان و سایر باشگاه‌های لیگ برتری‌ خواهان تسویه‌حساب و پرداخت بدهی‌ها شده بود.

معاون فنی باشگاه فولاد ماهان تصریح کرد: تاکنون چندین بار از فدراسیون بسکتبال درخواست کرده‌ایم تا نشستی برگزار شده و در راستای میزان دقیق بدهی‌ها گفت‌وگو کنیم، اما پاسخی به این درخواست داده نشده است.

وی اضافه کرد: مدارک لازم برای حضور تیم ماهان در لیگ برتر بسکتبال به فدراسیون ارسال شده و اسامی بازیکنان نیز امروز ارسال می‌شود.

زهرایی تاکید کرد: بنا به اعلام فدراسیون بسکتبال به دلیل نقص مدرک، تیم ماهان در هفته نخست لیگ برتر بسکتبال مسابقه ندارد.

انتهای پیام/63006/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول