اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بی‌اعتنا به خیمه‌شب‌بازی‌های گروه 1+5 علیه ایران باشیم

محمدتقی رهبر: موضع وزیر خارجه فرانسه سناریویی بچه‌گانه است

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: وزیر خارجه فرانسه با موضوع گیری اخیر خود و مانع‌تراشی در مذاکرات ژنو بهانه‌سازی‌ها را به حد اعلا رساند و همه این اقدامات حاکی از اجرای یک سناریوی بچه‌گانه و جریان‌سازی شده علیه ایران است.

محمدتقی رهبر: موضع وزیر خارجه فرانسه سناریویی بچه‌گانه است

حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد عملکرد تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان و روند مذاکرات هسته‌ای ژنو  اظهار کرد: ما از اول هم به مذاکرات خوش‌بین نبودیم و همچون بسیاری از تحلیلگران که به نتایج مذاکرات گروه 1+5 خوش‌بین نبودند، ما هم دل نبسته‌ایم.

وی بیان کرد: واقعیت این بهانه‌سازی‌ها این است که مستکبران و کشورهای غربی - آمریکایی هرگز نمی‌خواهند نظام اسلامی ایران روند پیشرفت علمی و فناوری، هسته‌ای و دیپلماسی خود را ادامه دهد.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: همه مشکلاتی که گروه 1+5 در این روند مذاکرات به وجود می‌آورد، بهانه است، اقدامات اخیر و شروط  غیرعقلانی کشور فرانسه در ژنو  نشان و حاکی از وام‌دار بودن حداکثری کشورهای غربی به صهیونیست‌ها است.

وی تصریح کرد: کشورهای غربی حاضر به مشاهده کردن استقلال، پیشرفت و الگو شدن نظام ایران در عرصه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در جهان نیستند.

رهبر افزود: وزیر خارجه فرانسه با موضوع گیری اخیر خود و مانع‌تراشی در مذاکرات ژنو بهانه‌سازی‌ها را به حد اعلا رساند و همه این اقدامات حاکی از اجرای یک سناریوی بچه‌گانه و جریان‌سازی شده علیه ایران است.

وی عنوان کرد: وظیفه امروز ما بی‌اعتنایی به خیمه‌شب‌بازی‌های گروه 1+5 علیه ایران در روند مذاکرات است، ایران باید کار خود را با قوت ادامه دهد و هیچ‌گاه کار خود را  تعطیل نکند.

عضو جامعه روحانیت مبارز اظهار کرد: ما در مذاکرات بعدی هم شرکت می‌کنیم چرا که معتقدیم این مذاکرات برای ما فرصت است، اما جمهوری اسلامی همچون گذشته مستحکم به کار هسته‌ای خود تا رسیدن به نتایج مطلوب ادامه می‌دهد.

وی در پایان ابراز کرد: فشارها، تهدیدها و تحریم‌ها مسائلی است که ملت ایران با یک جهاد اقتصادی و فرهنگی آنها را تحمل می‌کند.

انتهای پیام/63001/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول