اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی خبر داد

پرداخت بیش از 416 میلیارد ریال به بنگاه‌های زودبازده اهر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی از پرداخت بیش از 416 میلیارد ریال به بنگاه‌های زودبازده شهرستان اهر خبر داد.

پرداخت بیش از 416 میلیارد ریال به بنگاه‌های زودبازده اهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، یونس فاتح ظهر امروز در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی صنعتی شهرستان اهر با بیان اینکه آذربایجان شرقی با قابلیت بالای سرمایه‌گذاری بستر مناسبی برای جذب سرمایه‌گذاران و اعطای تسهیلات به بنگاه‌های اقتصادی زود بازده فراهم کرده است، افزود: تاکنون تعداد 7 هزار و 693 طرح به ارزش یک هزار و 341 میلیارد و 768 میلیون ریال معرفی شده است که از این میان تعداد 4 هزار و 472 طرح به ارزش 427 میلیارد و 259 میلیون ریال با اشتغالزایی 5 هزار و 86 نفر انعقاد قرار داد شده است.

وی ادامه داد: تاکنون 416 میلیارد و 458 میلیون ریال برای 4 هزار و 46 طرح و با اشتغالزایی 4 هزار و 574 نفر پرداخت شده است.

فاتح اعطای تسهیلات و حمایت‌های قانونی از کارآفرینان را گامی مهم برای اشتغالزایی عنوان کرد و افزود: ظرفیت‌های خوبی برای توسعه سرمایه‌گذاری و اشتغال در استان فراهم شده است که باید با تدابیر لازم و شناسایی کامل ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان‌ها بسترهای اشتغال فراهم شود.

انتهای پیام/60002/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول