اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

اثری تازه از نویسنده «جاده جنگ»

رمان «قلب تپنده» در ششمین جشنواره داستان انقلاب

رمان «قلب تپنده» نوشته منصور انوری با موضوع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آماده برای ششمین جشنواره داستان انقلاب شده است.

رمان «قلب تپنده» در ششمین جشنواره داستان انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس، منصور انوری درباره موضوع رمان تازه‌اش گفت: شروع داستان رمان از زمان دفاع مقدس است ولی با فلاش بک‌هایی به سال‌های قبل از انقلاب می‌رسد و به طور خلاصه موضوع آن به خانم دکتری اشاره دارد که شوهرش شکنجه گر است و این خانم نیاز به تعویض قلب پیدا می‌کند و قلب یک آزاده ایرانی که به شهادت رسیده را به وی پیوند می‌زنند.

وی ادامه داد: شخصیت‌های خانم دکتر و شوهرش بعد از فروپاشی عراق در حال فرار به لندن هستند که هواپیمای آنان در بین کوه‌ها سقوط می‌کند و خانم دکتر به طور معجزه آسایی نجات می‌یابد.

انوری با بیان این که رمان قلب تپنده را  بر اساس مستنداتی در 540 صفحه به نگارش در آورده است، گفت: این رمان در دو جلد منتشر می‌شود.

وی در خصوص موضوع  جلد دوم این رمان نیز گفت: جلد دوم نیز به اتفاقات قبل از انقلاب و خانواده این شهید بر می‌گردد. پدر شهید که تعزیه خوان بوده است بنا به دلایلی نابینا می‌شود و فقط روزهای عاشورا که می‌خواهد نقش شبیه خوانی را ایفا کند بینایی‌اش را بدست می‌آورد.

شایان ذکر است ششمین جشنواره داستان انقلاب در دو بخش «رمان» و «داستان کوتاه» بزرگسال و کودک و نوجوان برگزار شده است که آثار رسیده به ششمین جشنواره داستان انقلاب در حال داوری اولیه است و مرحله دوم داوری از نیمه دوم آذر ماه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول