اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان:

استفاده از اندیشه‌های جوانان نخبه عامل اشتغالزایی است

استاندار گیلان گفت: استفاده از اندیشه‌های جوانان نخبه عاملی برای اشتغالزایی در گیلان است.

استفاده از اندیشه‌های جوانان نخبه عامل اشتغالزایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدعلی نجفی ظهر امروز در مراسم تجلیل از برگزیدگان المپیاد ملی مهارت استان، اظهار کرد:  استعداد و ظرفیت‌های سرشاری در گیلان وجود دارد که نوید بخش آینده‌ای روشن برای این استان است.

وی استفاده از اندیشه‌های جوانان نخبه را عاملی برای اشتغالزایی دانست و گفت: اگر با دلسوزی و نخبگی بتوانیم کار کنیم کشاورزی، صنعت و فناوری ما در بخش‌های مختلف پیشرفت می‌کند.

استاندار گیلان گفت: تمام مسئولان و نخبگان تلاش کنند گیلان را در شاخص‌های فرهنگی و اقتصادی به جایگاه اصلی خود برسانند.

وی افزود: نگاه حمایتی مسئولان نسبت به نخبگان جوان می‌تواند در حفظ و تقویت استعدادها و افکارشان برای پیشرفت و تعالی جامعه بسیار تأثیرگذار باشد.

نجفی بر ضرورت بهره‌گیری از فرصت‌ها تأکید کرد و افزود: جوانان این کشور به‌ویژه نخبگان باید در کنار دید جهانی خود نگاه خدمت به میهن اسلامی را داشته باشند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای گیلان نیز در مراسم مذکور هدف از برگزاری المپیاد ملی مهارت را استعدادیابی بین جوانان و ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی ذکر کرد.

رسول شمشادی اظهار کرد: اگر بتوانیم علم جوانان نخبه را به فناوری تبدیل کنیم می‌توانیم شاهد اشتغالزایی و رشد فکری بیشتر در جامعه باشیم.

به گزارش فارس، در المپیاد ملی مهارت که از سوم تا هشتم آبان امسال در استان البرز برگزار شد، احمدرضا ملاپور در رشته فناوری اطلاعات و مدیریت تیم‌های تحت شبکه به مدال طلا، صمد فلاح گنجه در رشته فناوری اتومبیل به مدال نقره، آرتا خانعلی‌زاده در رشته طراحی گرافیک به مدال برنز و مهیار جعفری در رشته طلا و جواهرسازی و مرتضی شکری در رشته نقاشی خودرو به دیپلم افتخار دست یافتند.

انتهای پیام/2300/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول