اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر خواستار شد

خواهرخواندگی بوشهر با یکی از شهرهای ژاپن

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: خواهرخواندگی بوشهر با یکی از شهرهای ژاپن می‌تواند مراودات و فعالیت‌های اقتصادی بیش از گذشته شود.

خواهرخواندگی بوشهر با یکی از شهرهای ژاپن

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسن پرآور ظهر امروز در نشست با سفیر ژاپن در بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر ویژگی‌ها و شرایط خاصی در عرصه فعالیت‌های اقتصادی، تجاری دارد و دارای امکانات بالقوه‌ای است.

وی بیان کرد: ترکیب جمعیتی بوشهر و شرایط آن طوری است که امنیت و آرامش در استان بوشهر را نشان می‌دهد و این امر فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری است.

معاون استاندار بوشهر تصریح کرد: پیشرفت‌های عظیمی که پس از انقلاب اسلامی در استان بوشهر رخ داده و این امر نشان از توجه دولت‌های مختلف به این استان است.

پرآور گفت: مردم استان بوشهر خاطره خوبی از حضور ژاپنی‌ها در بوشهر داشتند و اکنون نیز حضور آنان را در برخی پروژه‌های نفت و گازی را به فال نیک می‌گیرند.

معاون استاندار بوشهر اظهار امیدواری کرد حضور هیئت ژاپنی موجب ارتقاء سطح علمی، فرهنگی استان بوشهر و ژاپن بیش از گذشته شود.

پرآور تصریح کرد: روابط تاریخی دوستانه بین ایران و ژاپن همیشه مثمر ثمر بوده و امیدواریم این روابط هم‌اکنون نیز ارتقاء یابد و استان بوشهر از این فرصت استفاده کند.

وی بیان داشت: حضور ژاپنی‎ها در فازهای 6، 7 و 8 پارس جنوبی بیانگر این است که تمایل به سرمایه‌گذاری در ایران زیاد است و ما نیز از این حضور استقبال می‌کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: خواهرخواندگی بوشهر با یکی از شهرهای ژاپن می‌تواند موجب مراودات و فعالیت‌های اقتصادی بیش از گذشته شود.

وی افزود: خلاء اتاق بازرگانی بین ایران و ژاپن وجود دارد بنابراین استان بوشهر آمادگی دارد در این زمینه پیش‌قدم شود.

پرآور تصریح کرد: روابط دو جانبه باید به گونه‌ای باشد که با حفظ حقوق منافع دو کشور شرایط خوبی برای مردم دو کشور فراهم آوریم.

وی بیان کرد: در مذاکرات ژنو ایران با مقاومت ملت خود توانست حق مسلم خود را بگیرد  و حقانیت جمهوری اسلامی در استفاده از انرژی هسته‌ای برای دنیا محرز شد.

معاون استاندار بوشهر تاکید کرد: ثابت کردیم نیروگاه هسته‌ای بوشهر برای تولید انرژی پاک فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/66006/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول