اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سربیشه:

کتابخانه داروخانه‌ای پر از داروهای شفابخش است

فرماندار سربیشه گفت: کتابخانه، داروخانه‌ای پر از داروهای شفابخش است که هیچ‌گاه تاریخ مصرف داروهایش به پایان نمی‌رسد.

کتابخانه داروخانه‌ای پر از داروهای شفابخش است

به گزارش خبرگزاری فارس از سربیشه، غلامرضا حسین‌پور عصر امروز در بازدید از کتابخانه عمومی ستاد فرزین سربیشه با ابراز خرسندی از برنامه‌های اجرا شده توسط اداره کتابخانه‌های شهرستان در هفته کتاب امسال اظهار کرد: کتابخانه، داروخانه پر از داروهای شفابخش است که هیچ‌گاه تاریخ مصرف داروهایش به پایان نمی‌رسد.

وی ادامه داد: نشستن در کتابخانه، این معبد بزرگ دانش و محراب مقدس دانایی، حضور در محضر اندیشمندان قرون و دانشوران تاریخ است.

فرماندار سربیشه افزود: چه زیباست حضور در جمعی که خستگی نمی‌آورد و همه چراها را پاسخ می‌گوید و روح‌های دانش‌دوست را به پرواز در می‌آورد.

حسین‌پور گفت: خدمت در محیطی همچون کتابخانه خدمت به علم و عالمان است که هیچ جایگزینی ندارد.

وی از ایجاد و راه‌اندازی کلبه کتاب بانوان سربیشه در پارک بانوان این شهرستان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

فرماندار سربیشه ادامه داد: طی سال‌های اخیر در حوزه کتاب و کتابخوانی گام‌های خوبی برداشته شده اما هر چقدر تلاش در این حوزه انجام شود باز هم کم و نیازمند تلاش‌ها و قدم‌های بیشتری هستیم.

حسین‌پور تاکید کرد: همگانی کردن کتاب از راه گسترش زنجیره کتابخانه‌های عمومی در هر گوشه و کنار شهرستان همراه با فراهم سازی زمینه لازم برای همگانی کردن کتابخوانی و معرفی کتاب‌های خوب و پدید آوردن نوشته‌های فراوان در همه موضوع‌های مورد نیاز و مورد علاقه وظیفه بزرگی است که امید است بیش از آنچه که تاکنون شده، به گونه‌ای پیگیری و انجام گیرد.

وی خاطرنشان کرد: باید کتاب را پاس داشت نه اینکه آن را در قفسه‌های رنگین، یا محل خاص خلاصه کرد بلکه باید کتاب را به همه مکان‌های عمومی که مخاطب دارد برد و زمینه دسترسی آسان به این گوهر ارزشمند را فراهم کرد.

انتهای پیام/69003/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول