اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیجار:

ولایتمداری و بصیرت شاخصه بارز بسیجیان است

فرمانده سپاه بیجار ولایت‌مداری و بصیرت و حرکت حول محور رهبری و ادامه راه شهدا را از مهمترین شاخصه بسیج عنوان کرد و بسیج را ارزنده‌ترین پشتوانه کشور در مقابل هجمه دشمنان دانست.

ولایتمداری و بصیرت شاخصه بارز بسیجیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، سیدحسین محمودی ظهر امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان عاشورایی که همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در حسینیه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شاخصه‌های برجسته بسیج از جمله ولایت‌مداری و بصیرت و استقامت مانع از تحقق اهداف دشمنان خواهد شد.

وی بسیج را ارزنده‌ترین پشتوانه برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان عنوان کرد و بر ترویج و نهادینه کردن روحیه بسیجی در جامعه تأکید کرد.

محمودی با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های نیروهای بسیج شهرستان بیجار در سال 92 اظهار کرد: آغاز احداث 7 سالن ورزشی در نقاط روستایی، احداث خانه عالم در تمامی روستاهای بالای 200 نفر جمعیت، بازسازی و زیباسازی 8 مسجد در روستاهای مختلف و ویزیت و درمان رایگان 11 هزار روستایی در مناطق محروم توسط اکیپ‌های درمانی بسیج، از مهم‌ترین فعالیت‌های این نهاد مردمی در سال‌جاری است.

وی در ادامه از تحقق سهمیه شهرستان بیجار در ارتش 20 میلیونی بسیج خبر داد و خاطرنشان کرد: بسیجیان این شهرستان نیز با ولایتمداری، بصیرت و شهادت‌محوری، همواره پاسدار خون شهدا و ارزش‌های انقلاب بوده و همواره در این راه ثابت‌قدم هستند.

فرمانده سپاه بیجار با بیان اینکه ملت ایران همواره در برابر زورگویی‌های استکبار جهانی ایستادگی و مقاومت کرده‌اند گفت: ایستادگی در مقابل ظالمان، درسی است که ملت ایران از مکتب عاشورا و قیام امام حسین(ع) فرا گرفته‌اند و این مهم عامل تمامی پیروزی‌های ملت ایران است.

وی با بیان اینکه فرهنگ بسیج برگرفته از فرهنگ عاشورای حسینی است اظهار کرد: بسیجیان حسینی‌وار از مکتب و نهضت عاشورای حسینی درس گرفته و فرهنگ عاشورایی را سرلوحه فعالیت‌های خویش قرار می‌دهند.

فرمانده سپاه بیجار در ادامه با اشاره به کارشکنی‌های دشمنان و در رأس آنها استکبار گفت: استکبار از بدو انقلاب تاکنون با کارشکنی‌ها و اکنون نیز با اعمال تحریم‌ها سعی در براندازی و تضعیف قوای نظام را در سر می‌پروراند اما به لطف خداوند و ایستادگی و آگاهی مردم و تلاش مسئولان هیچ‌گاه به اهداف شومش نخواهد رسید.

به گفته وی، تلاش دشمن برای رخنه در اذهان جوانان انکارناپذیر است که ترویج ارزش‌های اسلامی و تفکر بسیجی تنها راهکار مقابله با این فتنه‌ها است.

انتهای پیام/79015/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول