اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یکشنبه‎ها صورت می‎گیرد

بررسی آسیب‎های وی چت و فیس بوک در کتابخانه مرکزی

مدیر خانه جوان اصفهان گفت: نشست‎ خود مقدس در شبکه‎های اجتماعی با بررسی آسیب‎های شبکه‎های اجتماعی همچون فیس بوک و وی چت یکشنبه‎ها در کتابخانه مرکزی برگزار می‎شود.

بررسی آسیب‎های وی چت و فیس بوک در کتابخانه مرکزی

سید ابراهیم حسینی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار داشت: خانه جوان اصفهان یکشنبه‎های خود را به برگزاری نشست پرسش و پاسخ مرتبط مسائل اجتماعی روز اختصاص داده است.

وی افزود: خود مقدس شما در شبکه‎های اجتماعی عنوان نشست‎هایی است که یکشنبه‎ها در کتابخانه مرکزی برگزار می‎شود.

مدیر خانه جوان اصفهان ادامه داد: رویکرد سال جاری خانه جوان بررسی مسائل مربوط به هویت است که در جلسه اول ابعاد هویتی آن بررسی شد.

این مسئول گفت: خود مقدس ، هویت بی آلایش انسان در ابتدای تولد است که این هویت در برخورد با رسانه‎ها مورد بررسی قرار می‎گیرد.

حسینی ادامه داد: باز شدن این بحث با توجه به قشر جوان کنونی یک نیاز است که حضور جوانان در رسانه‎ها و سایت‎های اینترنتی همچون فیس بوک و وی چت مورد بررسی قرار می‎گیرد.

وی عنوان کرد: قرار نیست در این جلسات به شرکت کنندگان گفته شود، این سایت‎ها مخرب و بد است، اما آسیب‎های آن مورد بررسی قرار گرفته و جوان در پایان خود به این نتیجه می‎رسد که استفاده از این سایت‎ها و نرم افزارها مضر است.

مدیر خانه جوان اصفهان تأکید کرد: جوانان باید بدانند که هر کدام از این سایت‎ها و نرم افزارها هدفمند هستند، و اطلاعات آنها در استفاده ز این سایت ها و نرم افزارها ثبت می‎شود.

این مسئول در پایان متذکر شد: جلسه اول این نشست با اطلاع رسانی محدود برگزار شد زیرا آموزش و پرورش حمایتی از آن در تأمین مخاطب انجام نداد.

حسینی اذعان داشت: حجت الاسلام محمد داستان‌پور یکشنبه‎های هر هفته در کتابخانه مرکزی از ساعت 15 تا 17 به بررسی خود مقدس در شبکه‎های اجتماعی می‎پردازد.

انتهای پیام/63019/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول