اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

خوب یا بد، بزرگان پرسپولیس حلالم کنند

پروین: هم تراکتور را می‌بریم، هم ستارگان میلان را/ مطمئنم ورزشگاه آزادی لبریز می‌شود

مربی تیم پیشکسوتان پرسپولیس گفت: به امید خدا و با توجه به شرایط خوب تیم هم بچه‌ها تراکتورسازی را می‌برند و هم ستارگان میلان را.

پروین: هم تراکتور را می‌بریم، هم ستارگان میلان را/ مطمئنم ورزشگاه آزادی لبریز می‌شود

علی پروین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پس از انتخاب 27 بازیکن اظهار داشت: اگر دست خودم بود دوست داشتم همه پیشکسوتان پرسپولیس را روز پنجشنبه بازی بدهم اما خودتان بهتر می‌دانید باید همه چیز را رعایت کنیم تا یک فوتبال خوب انجام شود و آنها نگویند ما ذیفنع هستیم.

وی افزود: خوب یا بد، هواداران و موسفیدان پرسپولیس مرا حلال کنند. 3- یا 4 روز بسیار خوب و فراموش نشدنی را در کارگران داشتم و باور کنید روز گذشته اصلا دوست نداشتم تمرین پیشکسوتان تمام شود. وقتی پیر و جوان را روی سکوهای کارگران می‌دیدم.

پروین ادامه داد:‌ انشاءالله روز پنجشنبه ما ستارگان میلان را شکست خواهیم داد و روز جمعه نیز پرسپولیس تراکتورسازی را پشت سر خواهد گذاشت تا یک هفته خوب را به خاطرات پرسپولیس اضافه کنیم. خدا را شکر شرایط پرسپولیس در نیم فصل اول با علی دایی بسیار خوب بود و انشاءالله جمعه نیز آنها دست پر از تبریز به تهران بازخواهند گشت تا در انتهای فصل همه با هم جشن قهرمانی بگیریم.

وی افزود: قهرمانی در نیم فصل هم بسیار برای ما باارزش بود هم از لحاظ روحی و روانی و هم از لحاظ اینکه هواداران ما طعم روزهای خوب پرسپولیس را باز هم چشیدند. مطمئنم تیم دایی دست خالی لیگ و جام حذفی را ترک نخواهد کرد چون تیمی خوب،‌کادر فنی عالی و بازیکنان خوبی داریم.

پروین درخصوص حضور هواداران در ورزشگاه نیز گفت:‌من مطمئنم فردا ورزشگاه آزادی هم لبریز می‌شود هم لب‌سوز. لبریز به خاطر اینکه هواداران می‌آیند و انشاءالله هیچ جای خالی در ورزشگاه نمی‌ماند. لب‌سوز هم به خاطر اینکه میلانی‌ها جو و شور و نشاط را می‌بینند و به نظرم سال‌ها در خاطراشان باقی می‌ماند. همه باید کمک کنیم یک روز تاریخی اتفاق بیفتد. از هوادارانی که در دهه 60 روی این سکوهای سیمانی می‌نشستند تا هوادارانی که حال حاضر تیم دایی و بچه‌های الان را حمایت می‌کنند. من مطمئنم روز خوبی فردا در ورزشگاه آزادی اتفاق می‌افتد و چیزی جلودار هجوم هواداران ما به ورزشگاه نیست.

پروین در پایان درباره حضور پیشکسوتان در بازی فردا نیز گفت: قرار است همه بیایند. هر کس کنار زمین بود و یا هر کسی که نمی‌تواند بازی کند قرار است از روی سکو برای ما دلگرمی به وجود بیاورد. اما من هدفم این است که انشاءاله بعد از فردا باز هم این جمع دور همدیگر باشند، کدورت‌ها به خاطرات بپیوندند و همه با هم دوست و برادر باشند. فوتبالی که در آن حرمت‌ها حفظ شود قطعا نتیجه‌اش هم عالی خواهد بود که من این دوستی‌ها را ظرف 3-4 روز اینده دیدم. خدا پدر و مادر کسی را بیامرزد که این بازی را انداخت و حالا نوبت مردم است که با شور و اشتیاق تیم‌شان ر همراهی کند.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول