اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان:

میرزا کوچک‌خان جنگلی با شهادت خود ادای تکلیف کرد

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: میرزا کوچک‌خان جنگلی ایثارگری بود که با شهادت خود ادای تکلیف کرد و نامش را در گیلان و ایران زنده نگه‌ داشت.

میرزا کوچک‌خان جنگلی با شهادت خود ادای تکلیف کرد

ایوب نجف‌زاده امروز در حاشیه مراسم یادواره شهید میرزا کوچک‌خان جنگلی و 150 طلبه شهید در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت شناخت میرزا کوچک‌خان در مدارس را مهم دانست.

وی با بیان اینکه میرزا کوچک‌خان ایثارگر بود، اظهار کرد: میرزا کوچک‌خان با ایثارگری ادای تکلیف کرد و با شهادتش نام خود را در بین مردم گیلان و ایران زنده نگه ‌داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان شناخت میرزا کوچک را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نامید و تصریح کرد: از جایگاه آموزش و پرورش باید بتوانیم ترویج فرهنگ و ایثار را در بین دانش‌آموزان داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه امروزه محتوای کتاب‌های درسی به امر جهاد و شهادت پرداخته است، خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های متنوع روی دانش‌آموزان تاثیر می‌گذارد.

نجف‌زاده سفر راهیان‌نور را از جمله برنامه‌های تاثیرگذار در بین دانش‌آموزان عنوان کرد و یادآور شد: در این زمینه با استقبال خوب خانواده‌های دانش‌آموزان مواجه هستیم.

ا‌نتهای پیام/2300/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول