اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

علمشاهی و آقاغفار سردبیران «ایبنا» و «کتاب هفته» شدند

احمد علمشاهی به عنوان سردبیر جدید خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) و علی آقا غفار سردبیر هفته نامه کتاب هفته معرفی شدند.

علمشاهی و آقاغفار سردبیران «ایبنا» و «کتاب هفته» شدند

به گزارش خبرگزاری فارس، احمد علمشاهی به عنوان سردبیر جدید خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) و علی آقا غفار سردبیر هفته نامه کتاب هفته معرفی شدند.

 

علی آقاغفار که به سردبیری نشریه کتاب هفته منصوب شد سال 1336 در تهران متولد شد. وی دانش‌آموخته رشته علوم سیاسی و از نویسندگان حوزه ادبیات کودک و نوجوان است و پیش از این سردبیر اجرایی مجله نهال انقلاب، سردبیر مجله آشنا، دبیر سرویس فرهنگی روزنامه ایران، دبیر سرویس اجتماعی روزنامه جوان، سردبیر ارشد مناطق شرق و جنوب و معاون تولید نشریات همشهری محله، داوری چند دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس و دیگر جشنواره‌های مرتبط با کتاب و نشریات مانند جشنواره کتاب و رسانه برتر را در سوابق کاری خود دارد. از این نویسنده تاکنون نزدیک به 30 عنوان کتاب در حوزه کودکان، نوجوانان و بزرگسالان منتشر شده که از میان آن‌ها می‌توان به «بلور غرور»، «در آغوش امواج»، «سر و شب‌های سرخ»، «قاب آبی» اشاره کرد.

 

احمد علمشاهی، سال 1358 در تهران متولد شده است. وی دانش‌آموخته مهندسی صنایع در مقطع کارشناسی ارشد است و پیش از این مدیر کل دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مشاور معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر کل دفتر نظارت و ارزیابی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مدیر کل دفتر آموزش‌های آزاد چند رسانه‌ای دانشگاه پیام‌نور،‌ سرپرست دفتر و ریاست دانشگاه پیام‌نور، عضو شورای سیاستگذاری خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، عضو شورای سیاست گذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و مشاور امور تشکل‌های دانشجویان بوده است.

 

لازم به ذکر است پیش از این آقاغفار شش سال مسوولیت سردبیری خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) و دو سال سردبیری نشریه کتاب هفته را بر عهده داشته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول