اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

باید بازی با پرسپولیس را فراموش کنیم

پورغلامی: بحث من و خلعتبری فوتبالی بود/ هواداران در دربی ورزشگاه را پر کنند

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: بحث من و خلعتبری لفظی بود و درگیری فیزیکی رخ نداد.

پورغلامی: بحث من و خلعتبری فوتبالی بود/ هواداران در دربی ورزشگاه را پر کنند

فرهاد پورغلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شرایط تراکتور‌سازی گفت: خدا را شکر می‌کنم روند رو به رشدی داریم و توانستیم مقابل پرسپولیس نتیجه بگیریم. برای کسب سه امتیاز این دیدار تمرینات بسیار خوبی را انجام دادیم و امیدوارم بتوانیم همین روند را ادامه دهیم. اگر در سه بازی پیش رو بتوانیم امتیازات لازم را کسب کنیم شرایطمان در جدول بهتر می‌شود.

وی در مورد پیروزی یک بر صفر مقابل پرسپولیس عنوان کرد: معمولا دو تیمی که هواداران زیادی دارند برای قهرمانی تلاش می‌کنند و در رویارویی آنها تنش‌هایی به وجود می‌آید. خدا را شکر در این دیدار پیروز شدیم و توانستیم به صدر جدول برسیم.

مربی تیم فوتبال تراکتور‌سازی در مورد اینکه در این دیدار درگیری‌های زیادی وجود داشت خاطرنشان کرد: این مسابقه یک بازی عادی بود و مشکل زیادی وجود نداشت.

پورغلامی در مورد اینکه گفته می‌شود با محمد‌رضا خلعتبری دچار درگیری فیزیکی شده است اظهار داشت: درگیری فیزیکی وجود نداشت. مسئله بسیار ساده‌ای بود و تنها بین ما یک بحث فوتبالی صورت گرفت که خیلی زود تمام شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بین آنها برخورد فیزیکی صورت نگرفت تاکید کرد: تنها ما صحبتی را به صورت لفظی با یکدیگر داشتیم. در مورد صحنه‌ای خلعتبری اعتقاد داشت که پنالتی بوده است و من نظر دیگری داشته‌ام. اتفاقا محمد‌رضا خلعتبری را خیلی دوست دارم او فوتبالیست بسیار خوبی است که در هر لحظه از بازی می‌تواند نتیجه را تغییر دهد. بازی با پرسپولیس با تمام اتفاقات به اتمام رسیده است و دیگر نباید به این مسابقه فکر کنیم.

پورغلامی با تاکید بر اینکه سه بازی آینده این تیم مقابل گسترش فولاد، ذوب آهن و سپاهان بسیار مهم است افزود: این سه مسابقه می‌تواند در ادامه روند ما در لیگ و کسب قهرمانی بسیار تاثیر‌گذار باشد. ما در این دیدار‌ها میزبان هستیم. باید با انسجام و هماهنگی زیاد به دنبال کسب نتیجه در این مسابقات باشیم.

مربی ملوان در مورد دیدار مقابل گسترش فولاد تبریز یادآور شد: به نظر من این مسابقه سخت‌تر از دیدار مقابل پرسپولیس است. باید با تمرکز بالا و انرژی زیاد دنبال کسب نتیجه باشیم. نباید در این دیدار از موقعیت‌هایی که به دست می‌آوریم ساده بگذریم و در این صورت کسب سه امتیاز دور از دسترس نیست.

وی در پایان گفت: از هواداران خوب تراکتور‌سازی که با حضورشان در موفقیت‌های تیم تاثیر بسیار زیادی داشته‌اند تشکر می‌کنم. امیدوارم در دربی تبریز هواداران ورزشگاه را پر کنند و تیم محبوب خود را تشویق کنند. البته ما دو تیم همشهری هستیم و حساسیت زیادی وجود ندارد.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول