اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خبر داد

احداث دور برگردان در محور بابل ـ آمل

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از اجرای دور برگردان در محور ارتباطی بابل ـ آمل خبر داد و گفت: این دور برگردان با اعتباری ‌بیش از 5/7 میلیارد ریال به‌منظور افزایش ایمنی و تسهیل در امر تردد به اجرا درآمده است.

احداث دور برگردان در محور بابل ـ آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران، سید علی اسد اظهار داشت: ایمن‌سازی محورهای اصلی، فرعی، روستایی یکی از برنامه‌های مهم و اساسی اداره کل بوده که برای جلوگیری از بروز حوادث ناگوار جاده‌ای و حفظ جان مردم در سفرها و رانندگی انجام می‌گیرد.

وی تصریح کرد: از این رو این اداره کل با صرف اعتباری بیش از 5/7 میلیارد ریال دور برگردانی را در محور پرتردد و حیاتی استان( محور آمل - ‌بابل جدید ) در منطقه هندوکلا - دابودشت در دستور کار قرار گرفت.

اسد درباره عملیات اجرایی این دور برگردان خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی این دور برگردان با اتمام عملیات زیرسازی و آسفالت به طول 1500 متر به اجرا در‌آمده است.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران درباره مزیت‌های ایجاد دور‌برگردان در سطح محورهای استان اظهار داشت: در زمینه ایجاد افزایش ایمنی در محورهای استان بهترین و اقتصادی‌ترین گزینه در پارامترهای سازه‌ای ایمن‌سازی بریدگی‌ها به روش اجرای دور برگردان است.

اسد در پایان تصریح کرد: با توجه به بررسی‌های به عمل آمده و ارائه راهکارهای لازم برای پیشگیری  از تصادفات و سوانح رانندگی گام‌هایی مثبت در راه ارتقای سطح ایمنی در زمینه حمل و نقل جاده‌ای در استان برداشت شده است.

انتهای پیام/2296/ش‌/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول