اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ورزش قهرمانی بسیج مازندران خبر داد

اعزام تیم کشتی آزاد بسیج به مسابقات کشوری

مسئول ورزش قهرمانی بسیج مازندران از اعزام تیم کشتی آزاد بسیج به ‌منظور شرکت در بازی پایانی قهرمانی کشور رده سنی نونهالان و نوجوانان خبر داد.

اعزام تیم کشتی آزاد بسیج به مسابقات کشوری

رضا قلی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری از اعزام تیم کشتی آزاد بسیج به‌منظور شرکت در بازی پایانی قهرمانی کشور رده سنی نونهالان و نوجوانان خبر داد و گفت: در این رقابت‌ها که فردا و پس فردا،به میزبانی تهران برگزار می‌شود،کشتی‌گیران مازندرانی مقابل خراسان رضوی به روی تشک می‌روند.

این مسئول خاطرنشان کرد: مسابقات پهلوانی و زورخانه‌ای قهرمانی بسیج کشور، در سه بخش کشتی پهلوانی،تیمی ورزش‌های زورخانه‌ای و هنرهای فردی در سنندج برگزار شد که در مجموع،تیم کردستان با کسب سه مدال طلا و سه نقره به مقام قهرمانی دست یافت،مازندران با کسب دو طلا،دو نقره و دو مدال برنز در جایگاه دوم قرار گرفت و کرمانشاه با دو طلا،یک نقره و چهار برنز در جایگاه سوم قرار گرفت.

وی افزود: در مسابقات هنرهای فردی و در بخش سنگ،به ترتیب غلامرضا سیفی از ایلام، علی سمندری از مازندران و مهدی سلیمی از قزوین، اول تا سوم شدند.

قلی‌زاده در ادامه گفت: در بخش کباده علیرضا افضلی از مازندران،رسول بنگی‌زاده از کرمان و صالح بشیری‌راد از تهران به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

مسئول ورزش قهرمانی بسیج مازندران در بخش دیگری از سخنان خود،اظهار داشت: در مسابقات کشتی پهلوانی هم 55 کشتی‌گیر در پنج وزن از 12 استان کشور با هم به رقابت پرداختند که پژمان تقی‌پور با مدال برنز وزن 55، امین احمدی با مدال طلای وزن 80 و قاسم علی‌نیا‌چاری با مدال نقره در 90 کیلوگرم برای تیم مازندران افتخارآفرینی کردند.

وی در پایان از اعزام تیم کشتی آزاد بسیج به ‌منظور شرکت در بازی پایانی قهرمانی کشور رده سنی نونهالان و نوجوانان خبر داد و گفت: در این رقابت‌ها که فردا و پس فردا،به میزبانی تهران برگزار می‌شود،کشتی‌گیران مازندرانی مقابل خراسان رضوی به روی تشک می‌روند.

انتهای پیام/86001/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول