اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سابق پزشکی قانونی استان زنجان:

همه مراحل آزمایشگاهی پزشکی قانونی زنجان در استان انجام می‌شود

مدیرکل سابق پزشکی قانونی استان زنجان گفت: همه مراحل آزمایشگاهی از سم‌شناسی تا تشخیص نهایی در داخل استان انجام می‌شود.

همه مراحل آزمایشگاهی پزشکی قانونی زنجان در استان انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مهدی فروزش بعدازظهر امروز در مراسم تودیع خود با ارائه گزارشی از اقدامات دوران مدیریت خود اظهار داشت: موفقیت‌های دوران مدیریتش را مرهون همکاران خود است.

وی کمبود نیروی انسانی را اساسی‌ترین مشکل پزشکی قانونی اعلام کرد و افزود: طی چند سال گذشته 11 نیروی کارشناس متخصص در بخش‌های پزشکی و آزمایشگاهی جذب شده‌اند.

مدیرکل سابق پزشکی قانونی استان زنجان تصریح کرد: با پایان جذب پنج نیروی فنی بعد از طی مراحل لازم مجموع نیروهای این اداره کل به 53 نفر افزایش می‌یابد.

این مدیر استانی روند اقدامات در اداره کل پزشکی استان زنجان را رو به ارتقاء دانست و اضافه کرد: ارزیابی‌های کشوری و استانی هم بیانگر ارتقای رتبه این اداره کل در خدمات‌رسانی به مراجعان را نشان می‌دهد.

فروزش، فضای اداری را از دیگر مشکلات موجود در پزشکی قانونی استان زنجان اعلام کرد و گفت: استان زنجان با خرید یا احداث مکان‌های مورد نظر در صدد حل این مشکل است.

وی تاکید کرد: ساختمان‌های موجود به لحاظ تخصصی مختص کار پزشکی قانونی نیست که باید اصلاح شود.

مدیرکل سابق پزشکی قانونی استان زنجان به خرید ساختمان در شهرستان ابهر اشاره کرد و افزود: در شهرستان خدابنده ساختمان مورد نظر در دست احداث است.

این مدیر استانی با اشاره به مشکلات موجود برای حاضر شدن کارکنان پزشکی قانونی در محل حادثه گفت: 11 دستگاه خودرو برای این امر خریداری شده که مشکلات را حل می‌کند.

فروزش با اشاره به اقدامات پژوهشی انجام شده در پزشکی قانونی استان زنجان تصریح کرد: طی چند سال گذشته 15 مقاله از این مرکز ارائه شده که جایگاه خوبی در بین استان‌های هم رتبه محسوب می‌شود.

وی از عملیاتی شدن هشت طرح پژوهشی کاربردی در اداره کل پزشکی قانونی استان زنجان خبر داد و اضافه کرد: چهار طرح دیگر از این موارد در دست اقدام است.

مدیرکل سابق پزشکی قانونی استان زنجان به اقدامات انجام شده در حوزه انفورماتیک اشاره و عنوان کرد: امکانات خوبی در این حوزه فراهم شده است.

این مدیر استانی از برقراری ارتباط بین پزشکی قانونی با ارگان‌های دیگر از جمله نیروی انتظامی و قوه قضائیه از طریق بی‌سیم خبر داد و یادآور شد: امکانات فراهم شده در این بخش مشکلات ارتباطی را حل کرده است.

فروزش با اشاره خرید تجهیزات مورد نیاز در ابعاد مختلف از جمله آزمایشگاهی گفت: همه مراحل آزمایشگاهی از سم‌شناسی تا تشخیص نهایی در داخل استان زنجان انجام می‌شود.

وی پیشگیری از مراجعه مردم به استان‌های دیگر را از عواید فراهم شدن تجهیزات در پزشکی قانونی زنجان اعلام و تاکید کرد: کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها نتیجه ملموس فراهم شدن امکانات در این حوزه است.

انتهای پیام/73004/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول