اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  اندیشه

در حکمی از سوی آیت‌الله اراکی

مشاور دبیرکل امور بانوان مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی منصوب شد

«طوبی کرمانی» نخستین زن فوق دکترای فلسفه در ایران به عنوان مشاور دبیرکل امور بانوان مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی منصوب شد.

مشاور دبیرکل امور بانوان مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، آیت‌الله محسن اراکی دبیرکل مجمع در حکمی «طوبی کرمانی» را به سمت مشاور دبیرکل در امور بانوان مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی منصوب کرد.

در حکم آیت‌الله اراکی آمده است: نظر به سوابق ارزنده و تجربیات فراوان و ارزشمند در عرصه‌های فرهنگی، تقریب مذاهب اسلامی و امور زنان مسلمان حضرت‌عالی را به سمت مشاور دبیرکل در امور بانوان منصوب می‌کنم.

دبیرکل مجمع در ادامه حکم خود آورده است: امید است با استعانت از خداوند منان و توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری (دام‌ظله‌العالی) و اهداف نظام مقدس اسلامی ایران بهترین توفیق را داشته باشید.

طوبی کرمانی استاد فلسفه دانشکده الهیات دانشگاه تهران و اولین زن فوق دکترای فلسفه در ایران و فارغ التحصیل فلسفه تطبیقی و کلام است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول