اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مجله فارس پلاس

شهادت یک فرمانده حزب‌الله در جنگ با تکفیری‌ها+تصاویر

منابع خبری نزدیک به مقاومت، از شهادت حاج علی بِزّی از فرماندهان برجسته نظامی حزب‌الله لبنان در درگیری نظامی با تروریست‌های تکفیری خبر دادند.

شهادت یک فرمانده حزب‌الله در جنگ با تکفیری‌ها+تصاویر

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس، سایت مشرق نوشت: یکی از فرمانده برجسته نظامی حزب الله لبنان با نام علی حسین بزی در درگیری‌ها با تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

این خبر را یک منبع امنیتی به خبرگزاری فرانسه اعلام کرد. این منبع گفت که بزی اهل بنت‌جبیل در جنوب لبنان بوده، اما در صیدا اقامت داشت. وی متأهل بود و سه فرزند از وی به یادگار مانده است.

پایگاه خبری بنت‌جبیل نیز در اقدامی که تأییدکننده خبر شهادت بزی است، تصاویری از وی را منتشر کرده است. این پایگاه خبری ضمن اعلام خبر شهادت بزی، همچنین اعلام کرد که پیکر دو تن از رزمندگان حزب‌الله به نام‌های علی صالح در منطقه العباسیه در صور و قاسم قملوش در بنت جبیل تشییع می‌شود.

در این پایگاه خبری نزدیک به مقاومت آمده است: مقاومت اسلامی، شهید مجاهد علی حسین بزی را از اهالی بنت جبیل و ساکنان صیدا بود را در هنگام انجام مأموریت جهادی مقدس از دست داد.

 

بر اساس این گزارش، یک وب‌سایت متعلق به شهر بنت جبیل که زادگاه علی بزی در جنوب لبنان است، ضمن اعلام شهادت این فرمانده عکس‌های از وی را با لباس نظامی منتشر کرده است.

در این گزارش آمده است: علی حسین بزیدر حال انجام وظیفه مقدس جهاد، جان خود را از دست داد.

 

 

 

بازگشت به صفحه نخست گروه فضای مجازی

انتهایپیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول