اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر:

دانشکده پرستاری ملایر از بهمن ماه امسال دانشجو می‌پذیرد

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر از پذیرش دانشجو در دانشکده پرستاری ملایر در بهمن ماه سال جاری خبر داد.

دانشکده پرستاری ملایر از بهمن ماه امسال دانشجو می‌پذیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، رضا طهماسبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران ملایر با اشاره به اینکه یکی از مهمترین کارها در حوزه بهداشت و درمان توجه به مسئله آموزش و پیگیری آن است، افزود: در این زمینه تاکنون اقدامات مطلوبی انجام شده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان ملایر برای جذب و ایجاد دانشکده‌های مربوط به بخش بهداشت و درمان ابراز داشت: در این زمینه طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، چند سالی است که به دنبال ایجاد دانشکده در این زمینه با توجه به نیازهای شهرستان هستیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر بیان کرد: با پیگیری‌های مداوم مسئولان در این راستا به دنبال راه‌اندازی دانشکده پرستاری در ملایر هستیم.

وی از ایجاد این دانشکده از بهمن ماه امسال در ملایر خبر داد و گفت: این دانشکده از ترم بهمن با پذیرش 15 دانشجو کار خود را آغاز می‌کند.

وی افزود: علاوه بر رشته پرستاری، درخواست سه رشته جدید هوش‌بری، اتاق عمل و فوریت‌ها را نیز داده‌ایم که به زودی مجوز این رشته‌ها اخذ خواهد شد.

طهماسبی تصریح کرد: موارد مورد نیاز به دانشگاه علوم پزشکی همدان اعلام شده و اگر هر چه سریعتر همکاری مساعدت مسئولان استان را داشته باشیم، به عنوان دانشکده زیرنظر دانشگاه علوم پزشکی همدان به کارمان را شروع می‌کنیم.

وی اظهار داشت: درمانگاه فخریه برای به طور موقت برای پذیرش دانشجو در نظر گرفته شد که برای تعمیر و تجهیز این مکان نیاز به 5 میلیارد ریال اعتبار داریم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر عنوان کرد: در حال حاضر در حال پیگیری هستیم تا بتوانیم اگر شرایط و امکانات را در ترم بهمن فراهم کنیم و اگر شرایط فراهم نشود، دانشجویان پذیرش شده فعلاً به صورت میهمان در همدان حضور پیدا خواهند کرد.

وی با اشاره به کمبود اعتبارات و منابع مالی در بخش بهداشت و درمان خواستار ورود خیرین در این بخش شد و افزود: در این راستا تاکنون خیرین وارد شده‌اند، اما نیازمندی‌های بخش درمان بسیار زیاد است.

طهماسبی اضافه کرد: اداره اوقاف و امور خیریه نیز در بخش بازسازی بیمارستان امام حسین(ع) تاکنون اقدامات ارزنده‌ای داشته که امیدواریم این اقدامات ادامه داشته باشد.

وی یادآور شد: برادران سعیدپور، معراجی‌فر و خانم مظاهری برای احداث آی سی یو، بخش دیالیز و بازسازی یکی از بخش‌های داخلی بیمارستان امام حسین(ع) تاکنون ورود پیدا کرده و این بخش‌ها به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/89013/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول