اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

نتانیاهو: به توافق صلح نهایی با فلسطینیان نزدیک نیستیم

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بر خلاف اظهارات وزیر خارجه آمریکا درباره نزدیک شدن فلسطینیان و اسرائیلی‌ها به دستیابی به توافق تاکید کرد به توافق نهایی با فلسطینیان نزدیک نشده‌اند.

نتانیاهو: به توافق صلح نهایی با فلسطینیان نزدیک نیستیم

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری سما، «بنیامین نتانیاهو» در جلسه فراکسیون پارلمانی لیکود گفت که هر توافقی درباره روند صلح در داخل دولت به همه پرسی گذاشته می‌شود.

وی اظهار داشت با هر توافقی که مورد تائید وزرای دولت باشد، موافق است.

نتانیاهو تصریح کرد که ما به امضای توافق نهایی با فلسطینیان نزدیک نشده‌ایم، چنین توافقی شروطی دارد که اگر محقق شود می‌توان در مسیر امضای توافق قدم برداشت.

این اظهارات نتانیاهو در حالی است که «جان کری» وزیر خارجه آمریکا جمعه گذشته پیش از ترک سرزمین اشغالی اعلام کرد که فلسطینیان و اسرائیلی‌ها به دستیابی به توافق نزدیک شده‌اند.

وی در خصوص ایران نیز گفت که توافق دائمی بین ایران و قدرت‌های بزرگ بایستی تضمین نماید که ایران به یک کشور دارای قدرت هسته‌ای نظامی تبدیل نخواهد شد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنین تاکید کرد: مهم این است که ایران به غنی سازی اورانیوم قادر نباشد، تاسیسات آب سنگین آن برچیده شود و برنامه آن برای توسعه موشک‌های بالستیک متوقف شود.

نتانیاهو بار دیگر بر ضرورت تغییر سیاست‌های ایران و پایان دادن به اظهارات آن در مورد نابودی اسرائیل تاکید کرد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول