اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار نوعی‌اقدم:

امنیت پایدار مرزها دشمنان ما را به وسوسه خام انداخته است

سردار دوران دفاع مقدس گفت: امنیت پایدار مرزها دشمنان ما را به وسوسه خام انداخته است.

امنیت پایدار مرزها دشمنان ما را به وسوسه خام انداخته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رحیم نوعی‌اقدم عصر امروز در مراسم گرامیداشت شهید پاسدار مهدی مرادی تپه در دانشگاه پیام نور اردبیل، اظهار داشت: ‌این امنیت پایدار را مرهون خون شهدا، بصیرت و آگاهی مرزبانان دلاور و سپاهیان ارزشی هستیم که در مناطق مختلف به ویژه شمال‌غرب دشمنان را زمین‌گیر کرده و منافقان و ایادی استکبار را به تسلیم واداشته است.

وی با قدردانی از حضور تیپ 37 حضرت عباس (ع) در برقراری امنیت مرزهای شمال‌غرب و رشادت‌های این تیپ با سربازان و سلحشوران غیرتمندی همچون مهدی مرادی، تصریح کرد: دشمنان ما همچنان آرام و خزنده در مناطق مرزی و همچنین با بهره‌گیری از ظرفیت تبلیغی و رسانه‌ای خود سعی می‌کنند تا به امنیت پایدار کشورمان ضربه و خدشه وارد کنند در حالی که قطعاً در این مسیر با ناکامی و حرکت بی‌سرانجام روبه‌رو می‌شوند.

سردار دوران دفاع مقدس عنوان کرد: ما عزت و اقتدار امروز کشورمان را در عرصه‌های بین‌المللی که به تسلیم و نقطه تزلزل دشمنان مبدل شده، مرهون شهدایی همچون مهدی مرادی هستیم که سنگر دانشگاه را به سنگر جهاد و مقابله با دشمنان و دین‌ستیزان ترجیح داده و امروز وظیفه تک تک دانشجویان است که با بصیرت، علم و آگاهی از این سنگر صیانت کنند.

این مسئول اضافه کرد: شهدای ما امروز در نقطه اوج عزت و افتخار این ملت قرار دارند و هرگز راه نورانی و اهداف حقیقی آنها دچار سردرگمی و برخی تفکرات بی‌سرانجام نمی‌شود.

نوعی‌اقدم بیان داشت: مذاکرات اخیر ژنو و توافقاتی که به عمل آمد، نشان داد که نظام غرب به قدرت و ابهت علمی و پیشرفت‌های هسته‌ای این کشور معترف هستند اما همچنان اعلام می‌کنیم که آمریکا هرگز قابل اعتماد نیست و نباید با فکر و ذهنی آرام و مطمئن به توافقات آمریکایی‌ها در این مذاکرات دل خوش کنیم چرا که رئیس جمهور این کشور اسیر دست صهیونیسم است و هرگز نمی‌خواهد امنیت رژیم صهیونیستی را با هیچ چیز معاوضه کند.

وی یادآور شد: همه دنیا می‌دانند که فعالیت‌های هسته‌ای ملت ایران و دستیابی به تمام فنون و علوم جدید در مسیر صلح جهانی است، اما شیطنت کشورهایی همچون آمریکا همچنان ایجاب می‌کند که ما مراقب تحرکات نظام‌های بیگانه باشیم و صلابت و اقتدارمان را با هیچ چیز معامله نکنیم.

سردار دوران دفاع مقدس ادامه داد: حرکت در مسیر شهدا، مقاومت و ایستادگی ملت بزرگترین صیانت را در برابر خواسته‌های نامشروع دشمنان به وجود آورده و ما نباید اجازه دهیم این سرمایه‌های عظیم دچار فراموشی شوند.

نوعی‌اقدم متذکر شد:‌ آرامشی که امروز شاهد آن هستیم به آسانی و راحتی به دست نیامده بلکه محصول خون هزاران شهیدی است که به این نظام ارزشمند تقدیم شده و امروز پیام اصلی این شهدا مقاومت و تن ندادن به خواسته‌های نظام‌های بیگانه است که این خود شیوه و مرام عاشورایی و کربلایی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در گرامیداشت هفتمین روز شهادت مهدی مرادی علاوه بر دانشگاه پیام نور که مراسم یادبود این شهید با حضور همکلاسی‌ها، هم‌دانشگاهی‌های او و جمعی از خانواده‌های شهدا، ایثارگران و مسئولان در دانشگاه پیام نور برگزار شد، در زادگاه او گرمی نیز مراسمی برگزار شد و یاد و خاطره شهید تکاور مهدی مرادی تپه گرامی داشته شد.

مهدی مرادی تپه هفته گذشته و در منطقه مرزی پیرانشهر به درجه رفیع شهادت رسید.

انتهای پیام/62007/ذ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول