اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر گرگان:

خدمت به شهروندان با فرصت‎سوزی محقق نمی‎شود

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: خدمت به شهروندان با فرصت‎سوزی محقق نمی‎شود.

خدمت به شهروندان با فرصت‎سوزی محقق نمی‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ناصر گرزین امشب در سی و هشتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: باید اعضای شورای اسلامی شهر گرگان همت خود را در راستای خدمت به مردم صرف کنند که این مهم با فرصت‎سوزی محقق نمی‎شود.

وی تلاش شورائیان را در جریان خدمت‎رسانی به مردم در دوره چهارم مثبت ارزیابی کرد و افزود: هر یک از اعضای شورای اسلامی شهر گرگان انسان‎های وارسته و توانمندی در عرصه‎های مختلف هستند لذا این همدلی و تعامل باید برای آبادانی شهر گرگان تداوم داشته باشد.

انرژی شورائیان باید خرج خدمت شود

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با تاکید بر اینکه تاکنون برای بازسازی این شهر اقدامات خوبی صورت گرفته است، تصریح کرد: شهرداری گرگان زحمات زیادی برای رفاه عمومی و بهبود وضعیت شهری انجام داده است اما این اقدامات نتوانسته نیازهای مردم را مرتفع کند.

گرزین با بیان اینکه واقعیت‎ها را باید پذیرفت، اذعان کرد: انرژی شورائیان باید خرج خدمت شود چرا که اعضای شورای اسلامی شهر گرگان برخاسته از رای و اعتماد مردم هستند و باید به این اعتماد به بهترین نحو پاسخ گفته شود.

وی با اشاره به اینکه دوره چهارم عزم خود را برای ساختن شهر گرگان جزم کرده است، ابراز داشت: متخصصان، صاحبنظران، شورائیان و در یک کلام همه مردم لازم است تا برای رسیدن به نتیجه مطلوب به شورای اسلامی شهر گرگان کمک کنند تا شاهد اتفاقات نیکو در فضای شهری باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان در خصوص پارکینگ نعلبندان که یکی از دغدغه‎های شهروندان محسوب می‎شود، گفت: ورودی و خروجی این پارکینگ در برخی ساعات بسته است در برخی مسائل اعم از روشنایی، آسانسور و ... مشکلاتی وجود دارد که این مسائل باید هر چه زودتر مرتفع شود تا شاهد نارضایتی مردم نباشیم.

انتهای پیام/83001/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول