اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی خبر داد

پرداخت تسهیلات به متقاضیان طرح‌های پشتیبان مشاغل خانگی تا سقف یک میلیارد ریال

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از پرداخت تسهیلات به متقاضیان طرح‌های پشتیبان مشاغل خانگی تا سقف یک میلیارد ریال توسط صندوق مهر امام رضا (ع) استان خبر داد.

پرداخت تسهیلات به متقاضیان طرح‌های پشتیبان مشاغل خانگی تا سقف یک میلیارد ریال

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، یونس فاتح صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: متقاضیانی که تمایل به اجرای طرح‌های پشتیبان مشاغل خانگی دارند می‌توانند در صورت حائز شرایط بودن پس از اخذ مجوز لازم تا سقف یک میلیارد ریال تسهیلات دریافت کنند.

دبیر ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی استان اظهار داشت: تمامی دستگاه‌های اجرایی(تخصصی) عضو ستادساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی استان از جمله اداره کل آموزش فنی و حرفه ای، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان جهادکشاورزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت می‌توانند نسبت به تشکیل پرونده متقاضیان خود جهت بهره‌مندی از تسهیلات پشتیبان مشاغل خانگی اقدام کنند.

فاتح در ادامه افزود: با توجه به رویکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حمایت از زنجیره‌ها و خوشه‌های کسب و کار متناسب با مزیت‌های محلی، منطقه‌ای و ملی انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی استان اهتمام لازم را در سرمایه‌گذاری و احصاء ظرفیت‌ها در بخش‌های مختلف به‌کار گیرند.

گفتنی است: متقاضیان می‌بایستی در صورت تمایل به بهره‌مندی از این نوع خدمات به سامانه www.mashaghelkhanegi.ir وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی مراجعه و نسبت به ثبت‌نام با عنوان پشتیبان اقدام و پس از اخذ کد رهگیری با مراجعه به دستگاه اجرایی مرتبط با رشته فعالیت خانگی خود اقدام کنند.

انتهای پیام/60002/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول