اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

یاوری حق داشت از دست من ناراحت باشد

معدنچی: همین که بیک‌زاده مقابل مسی قرار بگیرد کافی است/ فجر در لیگ می‌ماند

کاپیتان تیم فوتبال فجرسپاسی گفت: همین که هاشم بیک‌زاده مقابل مسی قرار بگیرد کافی است و دیگر نیازی نیست تمرکز کند و او را بگیرد.

معدنچی: همین که بیک‌زاده مقابل مسی قرار بگیرد کافی است/ فجر در لیگ می‌ماند

مهرزاد معدنچی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص شرایط فجر سپاسی اظهار داشت: تیم ما نه شرایط خوبی ندارد نه جایگاه مناسب. هرچند که بازی‌هایی که انجام می‌دهیم خوب است و نباید چنین جایگاهی‌ را داشته باشیم در همین بازی گذاشته مقابل استقلال اگر داور بهتر سوت می‌زد حتی می‌توانستیم 3 امتیاز را از آن خود کنیم. در ابتدای فصل امتیازهای خانگی را از دست دادیم و امیدوارم در ادامه شرایط ما متفاوت باشد.

وی در مورد اینکه آیا فجر سپاسی می‌تواند در لیگ بماند تصریح کرد: کارمان خیلی دشوار است اما باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا امتیازهای خانگی را به دست آوریم و در سایر مسابقات هم عملکرد خوبی داشته باشیم تا بتوانیم در لیگ باقی بمانیم.جای هیچ اشتباهی نداریم و در این هفته هم محکوم به برد هستیم. کارمان سخت است اما دور از دسترس نیست با تیم‌های پایین جدول بازی داریم که با اضافه شدن بازیکنانمان می‌توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم. این قول را می‌دهم که فجرسپاسی در لیگ می‌ماند.

وی در مورد شرایط خودش خاطرنشان کرد: مصدومیت من بهتر شده است چهار هفته با تیم تمرین نکرده‌ام از عضله چهارسر ران مصدوم شدم اما هم‌اکنون شرایطم بهتر است و می‌توانم در بازی مقابل گسترش فوتبال با صلاحدید محمود یاوری به میدان بروم.

هافبک فجر سپاسی درباره مسائلی که در دیدار مقابل ملوان برای او رخ داد و محمود یاوری از دست او ناراحت شده بود اظهار داشت: شاید خیلی‌ها ندادند که دو بازی پیش از بازی با ملوان از ناحیه عضله چهارسر ران دچار مصدومیت شده بودم زمانی که به دکتر متخصص مراجعه کردم او گفت پایم مشکلی ندارد در دیدار با ملوان همان ابتدا احساس کردم که همه عضلاتم دچار کشیدگی شدید شده است. در دقیقه 25 هم تمرکز لازم را نداشتم و آن اتفاق افتاد که برای اولین‌بار در 13 سال فعالیتم چنین اشتباه بچه‌گانه‌ای کردم و اخراج شدم.

معدنچی یادآور شد: پس از بازی هم به خاطر اشتباه بچگانه‌ای که کرده بودم عذرخواهی کردم به هر حال یاوری هم حق دارد از دست من ناراحت باشد او به عنوان کاپیتان از من توقع دارد پس از آن او بزرگواری کرد و من هم‌اکنون کنار تیم تمرین می‌کنم.

ملی‌پوش سابق فوتبال در مورد گروه ایران در جام جهانی یادآور شد: زمان قطبی با بوسنی و هرزگوین بازی کردم آنها تیم خوبی دارند در گروه‌مان آرژانتین و نیجریه هم حضور دارند که هر دو قدرتمند هستند شرایط صعودمان بسیار دشوار است ما قبل از جام جهانی 2006 اردوهای خوبی در آلمان برگزار کردیم با کرواسی و بوسنی بازی کردیم و هم‌اکنون هم تیم ملی ایران نیازمند این است که بازی‌های دوستانه قدرتمندی برگزار کند تا با آمادگی کامل راهی جام جهانی شود.

وی در مورد مقایسه حضور ایران در جام جهانی 2006 با تیم‌های حاضر در گروه ایران در رقابت‌های 2014 گفت: به هر حال شاید روی کاغذ پیش‌بینی‌ها راحت باشد مقابل آرژانتین تکلیفمان مشخص است هرچند که معتقدم در همان سال اگر کریمی، مهدوی‌کیا و دایی مصدوم نمی‌شدند شرایطمان بهتر بود و می‌توانستیم صعود کنیم. آنچه که مهم است این است که دیدارهای دوستانه داشته باشیم فکر می‌کنم نزدیک دو سال است که تیم ملی با تیم قدرتمندی روبرو نشده است. درست است که کره‌جنوبی را بردیم اما همه می‌دانند که 80 درصد شانس بود زیرا بازی یک‌طرفه‌ای برگزار شد.

معدنچی در مورد اینکه آیا دلش برای حضور در تیم ملی تنگ نشده گفت: واقعیت این است که اوایل فصل انگیزه بسیاری داشتم اما اتفاقاتی افتاد که نتوانستم به این مهم برسم اگر بگویم به تیم ملی فکر نمی‌کنم دروغ گفته‌ام اما واقعیت این است که آنقدر که دوست دارم فجرسپاسی در لیگ برتر باقی بماند به جام جهانی فکر نمی‌کنم.

هافبک سابق تیم ملی یادآور شد: من پس از شکستگی مچ پایم نتوانستم آنطور که باید و شاید بازی کنم اگر آن اتفاق برایم رخ نمی‌داد شرایط سنی‌ام طوری بود که می‌توانستم در این جام جهانی هم بازی کنم اما قسمتم نبود. یک سری اتفاقات و اشتباهات خودم باعث شد از تیم ملی جا بمانم.

وی در مورد رویارویی ملی‌پوشان ایران با مسی عنوان کرد: آرزوی هر بازیکنی است که مقابل این افراد حاضر شود به هر حال ما یک بار تجربه مقابل رونالدو را داشتیم و حالا هاشم بیک‌زاده قرار شده مسی را بگیرد.

هافبک فجر سپاسی در مورد مهار مسی توسط هاشم بیک‌زاده و مسائلی که برای این بازیکن اخیرا به وجود آمده گفت: هنوز مشخص نیست کدامیک از بازیکنان به برزیل می‌روند. من هاشم را دوست دارم به نظرم در این مدت به او کم‌لطفی شد او بازیکن خوبی است اما گرفتن مسی کار هر کسی نیست همین‌که بیک‌زاده روبروی مسی قرار بگیرد کافی است تا اینکه بخواهد تمرکز کند و او را بگیرد.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول