اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی گیلان:

گواهینامه بین‌المللی سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان تمدید شد

گواهینامه بین‌المللی 2008 - ISO 9001 سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان تمدید شد.

گواهینامه بین‌المللی سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان تمدید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان، گواهینامه بین‌المللی 2008 - ISO 9001 سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان برای یک سال دیگر از شرکت TUV InterCert تمدید شد.

عضو هیئت مدیره و نماینده مدیریت در ISO ضمن اعلام این خبر گفت: تیم ممیزی شرکت صادرکننده گواهینامه عملکرد یک ساله سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان را در زمینه بهبود فرآیندها، پایش و ارزیابی شاخص‌ها، شناسایی موارد عدم انطباق با الزامات استاندارد و ارائه راهکارهای بهبود و اقدام‌های اصلاحی و پیشگیرانه را مورد بررسی دقیق قرار داد.

عبدالرضا قاسمیان، افزود: طبق اظهار نظر سرممیز شرکت TUV InterCert  ارزیابی انجام شده را در سطح عالی بیان کرد و سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان موفق به تمدید گواهینامه ISO 9001 به مدت یک‌سال شد.

وی با اشاره به ضرورت همکاری بخش‌ها و واحدهای سازمان در  اخذ تمدید گواهینامه اظهار کرد: نگه‌داشت این گواهینامه و تمدید دوباره آن تنها با همکاری اعضای سازمان و پرسنل امکانپذیر بوده و نیازمند همکاری دوباره آنها برای حفظ این گواهینامه در سال‌های آتی هستیم.

انتهای پیام/2300/ر/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول