اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  زنان و جوانان

یک فعال جامعه زنان در گفت‌وگو با فارس:

وی چت و وایبر به عنوان مصادیق جنگ نرم در کمین جوانان است

یک فعال جامعه زنان گفت: وی چت و وایبر در فضای مجازی و مباحث سایبری مصداق جنگ نرم است که در کمین جوانان جامعه است و باید راهکارهای جدی برای مقابله با آن اندیشیده شود.

وی چت و وایبر به عنوان مصادیق جنگ نرم در کمین جوانان است

 زهرا سجادی در گفت و گو با خبرنگار جامعه فارس گفت: دغدغه‌ای که هم اکنون خانواده‌ها را نگران کرده است مباحث سایبری و فضای مجازی است.

وی ادامه داد: مباحث اینترنتی و انواع چت‌ها هم اکنون به عنوان یک تهدید جدی از سوی خانواده‌ها مطرح می‌شود، وی چت، وایبر و سایر نرم افزارهایی که امکان تبادل اطلاعات فردی را بین جوانان افزایش داده است از سوی جوانان مورد استقبال قرار گرفته است و از این موضوع که بتوانند دایره اطلاعات خود را گسترش دهند استقبال می‌کنند.

این فعال جامعه زنان اظهار داشت: اگر ما به این مسئله نپردازیم دایره ارتباطات جوان‌ها به طرز خطرناکی افزایش پیدا می‌کند و اگر راهبردی برای کنترل فضای مجازی وجود نداشته باشد تهدیدها و خطراتی را برای آینده جوان‌ها در انتظار دارد و هرچه سرعت اینترنت بیشتر باشد خطر بیشتری دارد.

سجادی خاطرنشان کرد: وایبر و وی‌چت نرم افزارهایی هستند که دیگران می‌توانند از این طریق بر روی افراد نفوذ داشته باشند و مقام معظم رهبری به حق از آن با عنوان جنگ نرم یاد کرده‌اند و آنقدر نرم و روان وارد خانواده‌ها شده است که هم اکنون کنترل آن سخت شده است و بسیار باید در این فضا کار شود.

وی افزود: باید تلاش کنیم تا اوقات فراغت جوانان را به نحو مطلوب غنی سازی کنیم تا آنها بیشتر اوقات فراغت خود را در کنار خانواده‌ها بگذرانند و از اینکه در فضای مجازی به دنبال گسترده کردن روابط خود باشند دوری کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول